//
کدخبر: ۲۲۴۸۱۳ //

دنیزلی- تراکتور؛ صحبت از بحران زود است

سه شکست پیاپی برای تراکتور، ناامید کننده بود اما آمار نشان می‌دهد عملکرد دنیزلی در تبریز، هنوز قابل دفاع است.

دنیزلی- تراکتور؛ صحبت از بحران زود است
به گزارش فرتاک نیوز،

7 هفته بدون باخت و رقابت در کورس قهرمانی، حسابی تراکتور را روی دور انداخته بود. آن‌ها خوب نتیجه می‌گرفتند و بازی با استقلال، در صورت پیروزی می‌توانستند صدرنشین شوند. با این حال سه شکست پیاپی و خوردن 8 گل در این سه مسابقه، اوضاع را کاملا عوض کرد. تراکتور به رده پنجم سقوط کرده و فاصله‌ای 5 امتیازی، تا سپاهان صدرنشین دارد. حتی شایعاتی درباره اخراج دنیزلی مطرح شده است. با این حال، مقایسه نتایج تراکتور با سال‌های گذشته نشان می‌دهد هنوز اوضاع، در حدی نیست که بتوان از بحران حرف زد.

تراکتور دنیزلی از 10 هفته ابتدایی، 17 امتیاز گرفته است. در سال‌های حضور تراکتورسازی در لیگ برتر، آن‌ها فقط سه فصل تا اینجای کار، آمار بهتری داشته‌اند. لیگ یازدهم تراکتور قلعه‌نویی تا اینجای فصل 19 امتیاز داشت، لیگ چهاردهم تراکتور خطیبی 21 امتیازی بود و لیگ شانزدهم دوباره تراکتور با قلعه نویی 20 امتیاز گرفت. مقایسه این سه تیم که همگی مدعی قهرمانی بودند، نشان می‌دهد دنیزلی آماری ضعیف‌تر از رقابت قهرمانی کسب کرده اما نسبت به فصل پیش یا حتی لیگ دوازدهم که با تونی نایب قهرمان شدند، موفق‌تر بوده است.

پیروزی در بازی هفته آینده، تیم دنیزلی را به میانگین لیگ یازدهم می‌رساند اما از طرفی، نبردن شهر خودرو می‌تواند اوضاع را خطرناک کند. در صورت توقف یا شکست تراکتور مقابل شهر خودرو، آن‌ها از فصل پیش و حتی تیم لیگ سیزدهم جلالی عقب می‌افتند و جایگاه‌شان در جدول هم می‌تواند تا رده هفتم پایین برود. باخت‌های پیاپی در بازی‌های اخیر، دنیزلی را روی لبه تیغ فرستاده اما هنوز جای بازگشت هست و بازی با شهرخودرو، سرنوشت او و تیمش را مشخص می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۸۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان