//
کدخبر: ۲۲۴۵۲۵ //

چرا فرشاد احمدزاده محروم شد؟ ستاره پرسپولیس به داور چه گفت!!

فرشاد احمدزاده نسبت به رای محرومیت دوباره خود واکنش نشان داد و مدعی شد هیچ فحاشی علیه داور بازی نداشته است.

چرا فرشاد احمدزاده محروم شد؟ ستاره پرسپولیس به داور چه گفت!!
به گزارش فرتاک نیوز،

فرشاد احمدزاده هافبک شماره ۱۰ پرسپولیس بار دیگر از سوی کمیته انضباطی با محرومیت مواجه شد تا در پایان دهمین هفته از لیگ نوزدهم، پنجمین جلسه محرومیت را تجربه کند!

در رای مربوط به فرشاد احمدزاده آمده است که این بازیکن در دیدار برابر شاهین بوشهر به داور بازی فحاشی کرده و این گزارش باعث محرومیت شده است. هافبک پرسپولیس اما این مساله را رد می‌کند و در اینباره اینطور توضیح می‌دهد:

    واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم. اصلا باور نمی‌کنم. چرا باید محروم شوم؟ مگر چه حرفی زدم و اگر به خاطر این مسائل بخواهند محروم کنند که در هر بازی برای هفته آینده نباید تیمی بازیکن داشته باشد.

فرشاد احمدزاده ادامه داد:

    من هرگز به داور مسابقه فحاشی نکردم. به جان مادرم فحشی ندادم. داور در آن صحنه خطا گرفت و به نظرم اینطور نبود. اعتراض کردم و کارت زرد داد و گفت اگر ادامه بدهی اخراجت می‌کنم. گفتم اگر می‌خواهی مرا بینداز بیرون. اصلا فیلم بازی را نگاه کنید و لب خوانی کنید که گفتم اگر دلت می‌خواهد اخراجم کن. فحش ندادم و نمی‌دانم چرا در گزارش خود این را آورده است. من اعتراض کردم و تهش هم اخراج شدم و محرومیتم را پشت سر گذاشتم و نمی‌دانم این دیگر چیست.

فرشاد احمدزاده درباره اینکه این فصل اتفاقات عجیبی را پشت سر می‌گذارد و دلیل آن چیست گفت:

    من در بازی‌های تدارکاتی و آماده سازی پرسپولیس تمام تلاشم را داشتم تا با آمادگی خودم را به پرسپولیس و بازی‌های این تیم برسانم و بتوانم روزهای خوبی را در کنار هواداران داشته باشم. اصلا تصور این روزها را نمی‌کردم و نمی‌دانم چرا دچار این نحسی و بدشانسی شده‌ام. در بازی با استقلال نزدیک بود بازیکن هم‌تیمی من با ضربه‌ای که خورده اتفاق بدی را پشت سر بگذارد اما در نهایت محرومیت بیشتر نصیب تیم ما شد. بعد هم اینطور. والله با این اتفاقات شرایط خوب نمی‌شود. اتفاقات فوتبالی و فرهنگی جدا از هم هستند. در فوتبال این اتفاقات عادی هستند و باید فوتبالی تصمیم گرفت. خیلی اتفاقات بدتر از این می‌افتد که نیاز به بررسی و فرهنگ سازی هست اما کسی دخالت نمی‌کند ولی اینجا به خاطر حرفی که نزدم و فقط اعتراض کردم می‌گویند فحش داده‌ای و اخراج و محروم.

فرشاد احمدزاده هافبک پرسپولیس در پایان گفت:

    نمی‌دانم چه باید بگویم. نمی‌دانم چطور از هواداران عذرخواهی کنم. من مقصر نیستم و نبودم. من فحش ندادم و اکنون بابت این محرومیت شرمنده هواداران هستم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۵۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان