//
کدخبر: ۲۲۳۱۳۲ //

رویایی که برای ستاره پرسپولیس تبدیل به کابوس شد

در حالی که گابریل کالدرون در کنفرانس خبری پیش از بازی با ماشین سازی حرف های جنجال آمیزی می زد، کمیته انضباطی پرسپولیس رای مربوط به بازیکن این تیم را اعلام کرد.

رویایی که برای ستاره پرسپولیس تبدیل به کابوس شد
به گزارش فرتاک نیوز،

فرشاد احمدزاده بعد از بازگشت نتوانسته برای این تیم بازی های زیادی انجام بدهد و بخش زیادی از مسابقات را تا اینجا به خاطر محرومیت هایی که داشته از دست داده است. او یک محرومیت سه جلسه ای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به خاطر تخلفاتش در دربی سپری کرد و سپس در اولین حضورش در زمین در بازی برابر شاهین بوشهر با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد و بازی بعدی تیمش را از دست داد.

فرشاد احمدزاده یکی از بازیکنانی بود که رفتنش از پرسپولیس در زمان پنجره بسته خیلی خوش‎آیند هواداران این تیم نبود و به همین دلیل بازگشتش با استقبال ویژه ای همراه نشد. او البته قول داد که با بازی های خوب از دل هواداران در آورد اما در عمل و بعد از گذشته هشت هفته او در مجموع نود دقیقه برای تیمش بازی کرده است. در اولین بازی فصل برابر پارس جنوبی او ۲۶ دقیقه بازی کرد، در بازی دوم نامش در لیست قرار نگرفت و در هفته سوم برابر صنعت نفت نود دقیقه روی نیمکت نشست. هافبک شماره ۱۰ پرسپولیس در دقیقه ۶۹ دربی به زمین آمد اما درگیری که با بازیکن حریف داشت باعث شد تا کمیته انضباطی سه جلسه محرومش کند.

گابریل کالدرون او را بعد از سه هفته دوری از مسابقات، در هفته هشتم و بازی با شاهین بوشهر در نیمه دوم به زمین فرستاد اما او در حالی که در این بازی پر گل سهم زیادی نداشت با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

حالا فصلی که قرار بود با بازی های خوب او یک فصل رویایی باشد، تبدیل به یک کابوس بزرگ شده است. او زمانی که پرسپولیس را در ابتدای لیگ هجدهم ترک کرد بازیکنی با آینده بود که می توانست حتی به درهای تیم ملی برسد اما پس از آن عملا از میدان اصلی رقابت دور شد.

او در هشت هفته در سه بازی و در مجموع نود دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده است؛ بدون هیچ پاس گل، گل و یا حرکتی که به یاد کسی مانده باشد. موضوعی که باعث شده او که زمانی یکی از بازیکنان محبوب سکوها بود و شماره ۱۰ تیم را هم به تن می‌کرد، حالا بعد از شکست در زمینه فنی، پایش به کمیته انضباطی باشگاه باز شده است.

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس بعد از اخراج او در بازی با شاهین بوشهر و با توجه به جوی که در فضای رسانه ای و فضای مجازی علیه این بازیکن وجود داشت، تشکیل جلسه داد تا همزمان ماجرای احمدزاده و در کنار او ماجرای دیر آمدن بشار رسن را بررسی کند. امروز و در لحظاتی که گابریل کالدرون در کنفرانسش باز هم حرف های جنجال‌برانگیزی می زد کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس هم رای خود در خصوص شماره ۱۰ این تیم را اعلام کرد. بر اساس این رای او به کسر ۱۵ درصد مبلغ قراردادش محکوم شد که البته ۵ درصد آن قطعی و ۱۰ درصد آن تعلیقی خواهد بود. این محرومیت تعلیقی تا پایان فصل اعتبار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۱۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان