//
کدخبر: ۲۲۴۴۴۲ //
گزارش آاس؛

گریزمان؛ محو شدن تدریجی ستاره فرانسوی در بارسا

آنتوان گریزمان هفته به هفته از نقش تعیین کننده اش در بارسا کاسته می شود و این زنگ خطری برای او محسوب می شود.


گریزمان؛ محو شدن تدریجی ستاره فرانسوی در بارسا

به گزارش فرتاک نیوز به نقل از آاس،  نوکمپ و فضای حاکم بر بارسلونا بیش از اندازه برای گریزمان عظیم جلوه می کند. ستاره فرانسوی هفته به هفته ناامیدکننده تر ظاهر می شود و تصویری که از او در زمین دیده می شود، تصویر یک فوتبالیست تعیین کننده و شاداب نیست.

او شب گذشته برابر اسلاویا پراگ از ابتدا در ترکیب بارسا قرار گرفت و نتوانست کار خاصی انجام دهد. گریزمان بیش از یک سال است که نه با اتلتیکو و نه با بارسا موفق به گلزنی در لیگ قهرمانان نشده است. او برابر اسلاویا حتی یک بار هم اقدام به شوتزنی نکرد که برای مهاجمی در اندازه های او آمار عجیبی محسوب می شود.

گریزمان از فصل 11-2010 که در لالیگا بازی می کند، متوسط 2.48 شوت در هر بازی را به به ثبت رسانده و در اتلتیکو نیز متوسط 2.89 شوت در هر بازی را از او شاهد بودیم اما در بارسا و پس از 14 بازی این آمار به 1.78 شوت تقلیل پیدا کرده است. از زمانی هم که مسی به طور متناوب برای بارسا به میدان رفته، نقش گریزمان کمرنگ و کمرنگ تر شده است.

گریزمان در زمین برای تیم می جنگد و دو و نیم توپگیری در هر بازی نیز آمار اوست که تنها کمی از آمارش در اتلتیکو کمتر است اما ستاره 120 میلیون یورویی بارسا نتوانسته با مسی و سوارز به درک متقابل برسد. او برای مسی و سوارز نتوانسته یک نیمار جدید باشد و البته از این حیث نمی توان او را سرزنش کرد.

EQDGGv74MJ00

شب گذشته والورده از گریزمان در سمت چپ استفاده کرد و 25 دقیقه نیز به سمت راست رفت و سعی کرد با سرجی روبرتو، مسی و حتی ویدال هماهنگ شود ولی در این امر توفیقی پیدا نکرد. در حال حاضر گریزمان نه شوت می زند و نه تهدیدی برای مدافعان حریف است. به نظر او ارتباط خود با هم تیمی هایش در زمین را از دست داده است و پس از 14 بازی این نمی تواند اتفاقی باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۴۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان