تاریخ انتشار: 1397/08/28 13:54
کد خبر: 121202

گریزمان: قرار گرفتن زیر سایه مسی در نه گفتن من به پیشنهاد بارسا نقش داشت

فوتبال جهان - مهاجم تیم فوتبال اتلتیکومادرید می‌گوید که رد کردن پیشنهاد وسوسه‌انگیزی که برای بازی در بارسلونا داشت، برای او بسیار سخت بوده است.
گریزمان: قرار گرفتن زیر سایه مسی در نه گفتن من به پیشنهاد بارسا نقش داشت

آنتوان گریزمان در تابستان سال جاری این امکان را داشت که به بارسلونا برود و باشگاه کاتالان هم مقدمات عقد قرارداد با او را فراهم کرده بود. با این حال مهاجم فرانسوی روخی بلانکو ترجیح داد که در این تیم بماند و قرارداد تازه‌ای با سرخپوشان مادریدی امضا کند.

گریزمان 27 ساله که بارسلونا حاضر شده بود غرامت 100 میلیون یورویی فسخ قراردادش با اتلتیکومادرید را بپردازد، در گفت‌و‌گو با کانال پلاس فرانسه، در پاسخ به این سؤال که آیا برای او رد کردن پیشنهاد بارسلونا سخت بوده است، گفت: بله، خیلی سخت بود. وقتی تیمی مانند بارسلونا شما را می‌خواهد، با شما تماس می‌گیرد و برای‌تان پیام می‌فرستد، نه گفتن سخت می‌شود. با این حال نباید باشگاهی که در آن هستید را هم نادیده بگیرید، باشگاهی که در آن بازیکنی مهم محسوب می‌شوید و محور حرکات و برنامه‌های تیم هستید.

گریزمان ادامه داد: دیدن اینکه هم‌تیمی‌هایت و مهمتر از همه سرمربی‌ات بعد از یک بازی که در آن هو می‌شود، غافلگیرانه به خانه‌ات می‌آید تا تو را آرام کند و با تو صحبت کند، نشان می‌دهد که من مورد اعتماد آنها و برای‌شان مهم هستم.

گریزمان در ادامه یک دلیل دیگر را هم برای رد کردن پیشنهاد بارسلونا ذکر کرد و آن بیم قرار گرفتن زیر سایه لیونل مسی بود.

وی افزود: به صورت ناخودآگاه قرار گرفتن زیر سایه مسی ممکن است در تصمیم من برای نرفتن به بارسلونا نقش داشته باشد، اما هم‌تیمی‌های من و باشگاه هر کاری که می‌توانستند، انجام دادند. آنها آمدند تا با من صحبت کنند، حقوقم را بالا بردند و به هر شکلی بود به من این احساس را دادند که اتلتیکومادرید خانه من است و نباید آن را ترک کنم. آن روزها واقعاً برایم به سختی ‌می‌گذشت و همسرم هم اذیت شد. بعضی وقت‌ها همسرم را ساعت سه شب از خواب بیدار می‌کردم و از او می‌‌‌خواستم در تصمیم‌گیری برای آینده به من کمک کند و با من حرف بزند.

گریزمان در این فصل در تمامی رقابت‌ها برای اتلتیکومادرید شش گل زده و به تیمش برای قرار گرفتن در رده سوم جدول لالیگا با تنها یک امتیاز فاصله با بارسلونای صدرنشین کمک کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kn6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوارس: خوشحالم که هر فصل به رئال گل می زنم