//
کدخبر: ۲۲۴۰۲۷ //

اظهارات مدیرعامل پرسپولیس درباره پرداخت نشدن حق پخش از سوی صداوسیما

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه موضوع حق پخش به دلایل مختلفی از سوی صداوسیما محقق نشده و ما مسیرهای جایگزین و سودآورتری را برای جبران این موضوع در نظر گرفته‌ایم.

اظهارات مدیرعامل پرسپولیس درباره پرداخت نشدن حق پخش از سوی صداوسیما
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان. محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس درباره پرداخت نشدن حق پخش فوتبال و باشگاه‌ها از سوی صداوسیما گفت: متاسفانه این موضوع به دلایل مختلفی از سوی صداوسیما محقق نشده است و از آنجایی که پخش تلویزیونی منبع مهم درآمدی باشگاه‌ها و فوتبال است بزودی مسیرهای جایگزین و سودآورتری حتی بیشتر از تلویزیون برای جبران این موضوع در نظر گرفته‌ایم و به زودی آماده می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به درخواست مدیران سازمان بورس برای شفافیت و تامین شرایط لازم برای ورود به بازار بورس تصریح کرد: در کنار برند که مهترین دارایی باشگاه پرسپولیس است کارشناسان و مدیران سازمان بورس تاکید داشتند در زمینه حق پخش به عنوان دارایی مهم دیگر باشگاه بعد از برند، فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را اعلام کنیم. 

وی با تشکر از پیگیری‌های وزیر ورزش برای واگذاری باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: قطعا همه ما با همدلی و همکاری به دنبال تامین شرایط و مقدمات خصوصی شدن باشگاه هستیم و جلسات ما با مدیران وزارتخانه و سازمان خصوصی‌سازی و بورس با مشخص شدن کارگزار رسمی باشگاه پرسپولیس جدی‌تر و عملیاتی‌تر پیگیری می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۰۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان