//
کدخبر: ۲۲۳۹۳۶ //

افشاگری عجیب بختیار ؛ یکسری در استقلال در حقم نامردی کردند

صنعت نفت آبادان بعد از نتایج و بازی های خوبش در این فصل در هفته دهم باید در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال برود.

افشاگری عجیب بختیار ؛ یکسری در استقلال در حقم نامردی کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

بختیار رحمانی هافبک سرشناس نفت آبادان می تواند چهره شاخص بازی هفته دهم تیمش برابر استقلال باشد. او در لیگ شانزدهم به عنوان یکی از ستاره های نقل و انتقالات به استقلال آمد اما بعد از یک نیم فصل ناموفق این تیم را ترک کرد. او بعد از جدایی از استقلال در تیم های فولاد، پیکان، ذوب آهن، سپاهان و الشمال قطر بازی کرد اما در این فصل به فوتبال ایران بازگشت ولباس نفت آبادان را پوشید.

بختیار رحمانی در حاشیه تمرین نفت آبادان در تهران و پیش از بازی استقلال گفت:

    ” خداراشکر می کنم که نتایج خوبی گرفته ایم، می توانستیم از این بهتر باشیم. از هوادارانمان که به بهترین شکل ما را حمایت کردند تشکر می کنیم. از هواداران می خواهم در بازی های آینده هم مثل بازی با تراکتور به ورزشگاه بیایند و ما هم با وجود شرایطی که هست به قولی که به آن ها دادیم عمل می کنیم.”

بختیار رحمانی دراین رابطه که چرا در این فصل بازی های کمی برای نفت آبادان انجام داده گفت:

    ” هفته پیش مساله ای برای من پیش آمد که چند روز تمرین نکردم. مهم این است که تیم خوب نتیجه می گیرد، من به مربی حق می دهم و در بازی هایی که نیاز بوده در نیمه دوم به بازی آمدم و کمک کردم.”

بختیار افزود:

    ” آنقدر حرفه ای هستم که به نیمکت نشینی ام اعتراض نکنم. حتی اگر لیاقت بازی کردن داشته باشم حق را به مربی می دهم و از فرصتی که در اختیارم قرار می گیرد نهایت استفاده را کرده تا به تیم کمک کنم.”

بختیار رحمانی همچنین گفت:

    ” این طبیعی است که هر بازیکنی بازی نکند ناراحت می شود چرا که از فرم خودش عقب می ماند. امیدوارم در آینده بیشتر بازی و به خودم و صنعت نفت کمک کنم.”

هافبک مطرح این فصل نفت آبادان درباره بازی های سختی که این تیم در آینده دارد افزود:

    ” من اعتقاد ندارم که بازی های سختی داریم؛ اتفاقا بازی با تیم های پایین جدولی سخت تر است، امسال در لیگ همه تیم ها قدرتمند هستند و ما در برابر تیم های مدعی بهتر می توانیم بازی کنیم. همانطور که برابر تراکتور همه دیدند ما فوق العاده بازی کردیم. من برای استقلال و پرسپولیس احترام قائلم اما ترسی از آن ها نداریم.”

رحمانی درباره شرایط مالی تیم صنعت نفت هم گفت:

    ” مهم شرایط تیم است اما واقعیت این است که شرایط مالی تیم ما خیلی بد است. تنها بازیکنان ما هستند که پول نگرفتند ، بچه های ما واقعا مشکل دارند و انشالله مسئولان ببینند که در بازی با نساجی یک بازیکن پایش شکست و دیگری دنده اش خونریزی کرد. بچه ها همه از جانشان برای تیم مایه می گذارند. الان داریم به نیم فصل نزدیک می شویم و این اتفاق خوبی نیست که بچه ها هیچ پولی نگرفته اند. اگر حرف بزنیم می گویند چرا حرف می زنی و اگر حرف نزنیم می گویند چرا چیزی نمی گویید.متاسفانه هی امروز و فردا می کنند. اما این را هم بگویم که این فکری که در فوتبال ما هست که بازیکن اگر پول نگیرد فوتبال بازی نمی کند را اصلا قبول ندارم. شاید اعصابمان در تمرین خراب باشد اما ما بهترین کیفیت را از نظر فوتبالی ارائه دادیم و با کمک هوادارانمان به دنبال سهمیه هستیم.”

بختیار رحمانی با اشاره به انتخاب آبادان برای این فصل گفت:

    ” تیم هایی که من انتخاب کرده ام همیشه موفق بوده اند. من قهرمانی و چند مقام دومی در لیگ برتر دارم . امسال هم صنعت نفت را با همه وجودم انتخاب کردم در حالی که تیم های دیگر پول بیشتری می دادند. من در قطر می توانستم پول خوب بگیرم اما آمدم تا به نفت کمک کنم چون فکر می کنم می توانیم نتایج خوبی بگیریم.”

هافبک سابق استقلال درباره اینکه این نظر وجود دارد که او در سال های اخیر از اوج دور شده گفت:

    ” من نمی خواهم از خود تعریف کنم اما یکسری مسایل هست که باعث این اتفاق شده است. متاسفانه وقتی از استقلال و پرسپولیس بیرون می آیی دیدگاه‎ها نسبت به تو عوض می شود. من بعد از استقلال هم بازی های خوبی انجام دادم. در استقلال هم یکسری در حقم نامردی کردند و من با وجود اینکه قلبا دوست داشتم بمانم مجبور به جدایی شدم. شرایط طوری بود که نمی توانستم در این تیم بمانم اما در فولاد یا ذوب آهن و سپاهان بازی های خوبی انجام دادم که دیده نشد.”

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۹۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان