//
کدخبر: ۲۲۳۲۹۷ //
سرپرست خبرگزاری برنا در استان کرمانشاه:

به خاطر حدف اخبار انتقادی‌مان از خبرگزاری برنا کناره‌گیری کردم

سرپرست خبرگزاری برنا در استان کرمانشاه؛ دلایل کناره‌گیری‌خود از سرپرستی این خبرگزاری در کرمانشاه را اعلام کرد.

به خاطر حدف اخبار انتقادی‌مان از خبرگزاری برنا کناره‌گیری کردم
به گزارش فرتاک نیوز،

حسام‌الدین شیخی گفت: اول اینکه اسم‌مان به صورت غیر واقعی “خبرگزاری” بود. در حالی که حتی دفتر کار هم نداشتیم و با کامپیوتر شخصی و تلفن شخصی از خانه کار می‌کردیم.

وی افزود: هیچ بودجه‌ای از دفتر مرکزی نمی‌گرفتیم اما در عوض، دائماً به طور غیر حرفه‌ای در کارمان دخالت می‌کردند.

شیخی ادامه داد: برنا، خبرگزاری رسمی وزارت ورزش و جوانان است. اما نه تنها حمایت نمی‌شدیم، بلکه بارها از ورودمان به اماکن ورزشی جلوگیری شد! به خاطر عشق به فعالیت رسانه‌ای و با دست خالی، روند سالم اطلاع‌رسانی را ادامه دادیم اما مدیرعامل برنا اجازه نداد ادامه دهیم.

وی افزود: محمد مبین مدیر مسئول خبرگاری برنا؛ بارها با تهدید به برکناری، اخبار انتقادی ما را حذف کرد.

شیخی ادامه داد: هر چه توضیح دادیم که آقای محترم، واقعیت ورزش کرمانشاه همین است که ما پوشش می‌دهیم و نمی‌توانیم به خاطر بلندپروازی جناب‌عالی در دولت، به مردم دروغ بگوییم.

وی افزود: آقای مبین به سانسور در سایت راضی نبود. حتی فشار می‌آورد که مطالبم را از صفحات شخصی خودم در شبکه‌های اجتماعی حذف کنم! او بیان حقیقت درباره محرومیت‌های ورزشی در کرمانشاه را “مزخرف” خواند و گفت هدفم “تخریب معاون وزارت” است.

سرپرست این خبرگزاری در استان در ادامه سخنان خود گفت: برنا در استان کرمانشاه را به رسانه‌ای اثرگذار تبدیل کردیم اما بدینوسیله ضمن اعلام پایان همکاری، به آقای محمد مبین اعلام می‌کنم بودجه‌های نداده و حمایت‌های نکرده و دخالت‌های مکرر، ارزانی خودتان باد.

شیخی ادامه داد: از خانواده ورزش کرمانشاه که اعتمادشان به برنای کرمانشاه جلب شده بود، عذرخواهی می‌کنم که دیگر نتوانستم در خدمتشان باشم.

وی افزود: اگر فضایی برایم مهیا شد که به روزنامه‌نگاری سالم بپردازم در خدمت ورزش خواهم بود. در غیر این صورت به همین شبکه‌های اجتماعی بسنده می‌کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۲۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان