//
کدخبر: ۲۲۲۷۵۰ //

وقتی گواردیولا اولین بار به توانمندی مسی شک کرد

پپ گواردیولا اعتراف کرد بار اولی که لیونل مسی را دید تصور نمی کرد این بازیکن بتواند به ستاره اصلی تیمش تبدیل شود.

وقتی گواردیولا اولین بار به توانمندی مسی شک کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اسپورت، بارسلونا تحت هدایت پپ گواردیولا یکی از بهترین تیم های تاریخ بود. این مربی در بین سالهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت و توانست ۱۴ جام از ۱۹ جام ممکن را به دست بیاورد که از جمله می توان به ۳ قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد. ستاره اصلی این تیم لیونل مسی بود که موفق شد در هر فصل گلهای فراوانی برای تیمش به ثمر برساند.

پپ گواردیولا در صحبت با رادیو کاتالونیا درباره برداشت اول خود از لیونل مسی گفت: به من گفته شد یک بازیکن کوچک که شم گلزنی بالایی دارد در زمین تمرین است. من آن موقع هیچ شناختی از او ندارم ولی وقتی در فروشگاه در کنار پدرش او را دیدم که بسیار ساکت و خجالتی است، شک کردم و پیش خودم گفتم او قرار است برای ما گلزنی کند؟ در بازیهای پیش فصل در اسکاتلند توانستیم ۶-۰ هیبرنین و ۵-۱ دندی را شکست دهیم که مسی در این دیدارها ۳ گل به ثمر رساند. همانجا بود که فهمیدم با این بازیکن به همه جام ها خواهیم رسید.

گواردیولا بعد از بارسلونا راهی بایرن مونیخ و منچسترسیتی شد ولی هنوز نتوانسته این دو تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان برساند. او ۳ قهرمانی با بایرن در لیگ و دو قهرمانی با سیتی در لیگ جزیره به دست آورده است و این فصل نیز تیمش در کنار لیورپول مدعی جدی قهرمانی در لیگ جزیره است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۷۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان