//
کدخبر: ۲۲۲۲۲۹ //

پنالتی عجیب در فوتبال آلمان با دخالت بازیکن نیمکت‌نشین در جریان بازی

در یکی از بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال آلمان اتفاقی عجیب رخ داد که حاصل دخالت یکی از بازیکنان خارج از زمین مسابقه در جریان بازی بود.

پنالتی عجیب در فوتبال آلمان با دخالت بازیکن نیمکت‌نشین در جریان بازی
به گزارش فرتاک نیوز،

 شب گذشته (جمعه) در جریان بازی تیم‌های فوتبال بوخوم و هولشتاین کیل در هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال آلمان اتفاق عجیبی رخ داد.

در دقیقه 37 این بازی - زمانی که نتیجه یک بر صفر به سود هولشتاین بود -  تیم بوخوم حمله‌ای روی دروازه تیم میزبان ترتیب داد که با ضربه پایانی ضعیف مهاجمش سیلوره گانوولا امبوسی به هدر رفت اما قبل از اینکه توپ با شوت امبوسی با فاصله‌ای زیادی از دروازه از خط عرضی زمین بازی عبور کند، یکی از بازیکنان نیمکت‌نشین تیم بوخوم که داشت پشت دروازه تیمش خود را برای ورود به زمین بازی گرم می‌کرد، با پای خود آن را نگه داشت. داور هم با بررسی این صحنه به کمک داور ویدئویی (VAR) متوجه این موضوع شد و نه تنها میشاییل ابروین - بازیکنی که توپ را قبل از خروج از میدان گرفت - را با کارت زرد جریمه کرد بلکه یک پنالتی هم به سود تیم بوخوم اعلام کرد و این بار امباسی قدر این موقعیت را دانست و آن را به گل تبدیل کرد.

با این حال گلزنی امباسی به لطف تصمیم جنجالی داور باعث فرار تیمش از شکست نشد و بوخوم با دریافت گل دوم در دقیقه 52 نتیجه را واگذار کرد. بوخوم با قبول این شکست که چهارمین باختش بود در رده شانزدهم جدول 18 تیمی بوندس‌لیگای دو قرار گرفت. هولشتاین اما 14 امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۲۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان