//
کدخبر: ۲۲۱۶۵۴ //

نگرانی پیشکسوت آبی پوشان برای گلر استقلال

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: از اینکه حسین حسینی رقیبی در تمریناتش ندارد، نگران هستم و امیدوارم او همانند گذشته با صلابت باشد.

 نگرانی پیشکسوت آبی پوشان برای گلر استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

 ایمان عالمی در خصوص پیروزی پر گل آبی‌پوشان برابر سایپای تهران اظهار داشت: شرایط استقلال روز به روز بهتر می‌شود، جوانان این تیم به خودباوری رسیده‌اند، بازی‌های خوبی از خود به نمایش می‌گذارند و استقلال در مجموع روند رو به رشدی را در پیش گرفته است.

وی تأکید کرد: بازیکنان جوان استقلال می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند، امثال سجاد آقایی در تیم‌های پایه استقلال زیاد وجود دارد که اگر به آنها بها دهیم، مطمئناً از خریدهای گران‌قیمت دوری خواهیم کرد و می‌توانیم به جوانان خودمان اعتماد کرده و مزد اعتماد را بگیریم.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد خط دفاعی استقلال گفت: درست است که آبی‌پوشان برابر سایپا گلی دریافت نکرده‌اند اما هنوز ساختار دفاعی استقلال، شکل اصلی‌ خود را به دست نیاورده و ناهماهنگی وجود دارد؛ در خط دفاع ضعف‌هایی وجود دارد که باید هر چه زودتر برطرف شود. به طور مثال، غلامی عملکرد خوبی مقابل سایپا داشت اما در برگشت‌ها ضعیف بود. شاید یکی از دلایلی که استراماچونی خیلی به بازی هجومی تأکید دارد، این است که خط دفاعی‌اش فشار کمتری را تحمل و بتواند با آرامش بیشتری کار کند.

عالمی بیان کرد: حسین حسینی در دو بازی گذشته گلی دریافت نکرد. ما نگران این دروازه‌بان جوان هستیم زیرا این‌ روزها در استقلال تنهاست و رقیب جدی ندارد که انگیزه‌های بیشتری پیدا کند. اگرچه حسینی دروازه‌بان باتجربه‌ای است اما وقتی تنها باشد، انگیزه‌اش را از دست می‌دهد؛ امیدوارم با همه این شرایط او صلابت گذشته را داشته باشد.

وی در مورد دیدار روز جمعه تیم فوتبال استقلال برابر پارس جنوبی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، افزود: استقلال مقابل سایپا بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، زدن چهار گل اتفاقی نیست، چرا که این تیم باید مقابل پارس جنوبی همین روند را ادامه دهد. پارس جنوبی حریف سختی برای استقلال خواهد بود، چون این تیم نمی‌خواهد بازنده از زمین خارج شود بنابراین شاید بیش از توانش بازی کند تا بتواند از استقلال امتیاز بگیرد. من بر این باورم که این بازی‌ هم می‌تواند یکی از دیدارهای خوب لیگ ما باشد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه سپاهان و تراکتورسازی را گزینه اصلی قهرمانی در لیگ نوزدهم می‌دانند، گفت: هر دو تیم شروع خوبی داشتند، سپاهان با قلعه‌نویی شرایط خوبی پیدا کرده، ساختار تیم حرفه‌ای است و می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی قهرمانی باشد البته هنوز زود است که کسی بخواهد در مورد قهرمان این فصل صحبت کند اما اگر تیم‌هایی چون استقلال، پرسپولیس و شهرخودرو تلاش بیشتری داشته باشند، می‌توانند گزینه‌های دیگر قهرمانی در لیگ باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان