//
کدخبر: ۲۰۷۹۹۷ //

گزارش آخرین تمرین استقلال قبل از سفر به تبریز

آخرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با ماشین‌سازی تبریز در شرایطی برگزار شد که علی دشتی با سایر بازیکنان تمرین کرد.

گزارش آخرین تمرین استقلال قبل از سفر به تبریز
به گزارش فرتاک نیوز،

 آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با ماشین‌سازی و سفر به تبریز در شرایطی برگزار شد که استقلالی‌ها برخلاف روزهای گذشته در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر تمرین کردند.

* پیش از شروع تمرین اعضای تیم استقلال در میانه زمین حلقه اتحاد تشکیل داده و برای بازی با ماشین‌سازی به این شکل متحد شدند.

* سیاوش یزدانی به دلیل محرومیت انضباطی، میلیچ به دلیل آماده نبودن شرایط بدنی و رضا آذری، سینا خادم‌پور و مهدی نوراللهی با تیم استقلال به تبریز سفر نخواهند کرد.

* در ابتدای تمرین بازیکنان بدن‌های خود را گرم کرده و زیر نظر عمر دانسی کار بدنی انجام دادند. بقیه بازیکنان در گروه‌های مختلف کار تاکتیکی انجام داده و سپس فوتبال درون تیمی برگزار شد. دروازه‌بانان تیم استقلال هم زیر نظر غلامپور تمرین کردند.

* علی دشتی که طی یکی دو روز گذشته در یکی دو آیتم تمرینی آبی‌پوشان حضور نداشت امروز پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرد و با این تیم راهی تبریز هم خواهد شد.

* بعد از پایان تمرین تعدادی از بازیکنان روی ضربات ایستگاهی و آزاد به سمت دروازه به صورت اختصاصی کار کردند.

تیم فوتبال استقلال قرار است بعد از ظهر امروز راهی تبریز شوند و آبی‌پوشان فردا از ساعت 18 اولین دیدار خود را در لیگ نوزدهم مقابل ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار خواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۹۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان