//
کدخبر: ۲۲۲۰۴۱ //

رونمایی از ۱۱ تای پرسپولیس؛ جونیور اوت شد

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در آستانه دیدار با شاهین در هفته هشتم نام دو مدافع میانی مستحکم تیمش را در ترکیب قرار نداد.

رونمایی از 11 تای پرسپولیس؛ جونیور اوت شد
به گزارش فرتاک نیوز،

گابریل کالدرون در دیدار برابر شاهین علیرغم بازگشت شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی ترجیح داده، قلب دفاعی تیمش را بدون تغییر نسبت به دیدار با پیکان در مصاف با حریف شکل دهد.

در دیدار امروز مقابل شاهین، علیرضا بیرانوند بار دیگر در درون دروازه این تیم حاضر شده و چهار بازیکن خط دفاعی را محمد انصاری و محمد کنعانی زادگان در قلب دفاعی و محمد نادری و مهدی شیری در دو سمت چپ و راست شکل خواهند داد.

در خط میانی نیز احمد نوراللهی و محسن ربیع خواه در کنار امید عالیشاه و مهدی ترابی حاضر خواهند شد. ترابی که در بازی قبلی این تیم موفق به ثبت گل شده بود، بار دیگر امید اول این تیم در روزهای فقر گلزنی خط هجومی است و نوراللهی نیز دیگر بازیکنی است که کالدرون امیدوار است نمایش درخشان چند هفته اخیر خود را ادامه دهد. عالیشاه نیز بعد از پاس گل سه امتیازی‌اش اکنون به ترکیب اصلی بازگشته و در سمت چپ حاضر خواهد شد.

با نمایشی که جونیور طی هفته‌های اخیر داشته، کالدرون اینبار او را نیمکت نشین کرده تا وحید امیری با حضور در خط تهاجمی به عنوان زوج خط حمله در کنار علی علیپور حاضر شود و به مهاجم شماره یک پرسپولیس کمک کند تا طلسم هفت هفته‌ اخیر خود در ناکامی برای گلزنی را بشکند.

 

علیرضا بیرانوند

محمدحسین کنعانی‌زادگان

محمد انصاری

مهدی شیری

محمد نادری

محسن ربیع‌خواه

 احمد نوراللهی

مهدی ترابی

امید عالیشاه

وحید امیری

علی علیپور

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۰۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان