//
کدخبر: ۲۲۰۷۵۹ //

کاوانی در رادار اتلتیکومادرید و منچستریونایتد

باشگاه اتلتیکومادرید به منظور به خدمت گرفتن ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن‌ژرمن با منچستریونایتد وارد رقابت می‌شود.

کاوانی در رادار اتلتیکومادرید و منچستریونایتد
به گزارش فرتاک نیوز،

نشریه فرانسوی «اکیپ» با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه اتلتیکومادرید وضعیت ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن را زیرنظر دارد. این مهاجم 32 ساله قراردادش در پایان فصل فصل جاری با این باشگاه فرانسوی به پایان می‌رسد، این در حالی است که چند باشگاه اروپایی نسبت به جذب او علاقه‌مند هستند.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم نسبت به حفظ کاوانی 32 ساله علاقه‌مند است، اما برای این کار باید باد منچستریونایتد که نسبت به جذب این مهاجم اروگوئه‌ای به شدت علاقه‌ نشان داده، رقابت کند. اتلتیکومادرید هم در حالی به صف مشتریان کاوانی اضافه و با منچستریونایتد وارد رقابت شده که دو باشگاه اینتر و یوونتوس نیز به همراه ناپولی وضعیت این بازیکن را زیرنظر دارند.

مهاجم سرشناس تیم ملی فوتبال اروگوئه که در سال 2013 از ناپولی به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، تاکنون در 284 بازی از رقابت‌های مختلف 195 گل برای پاریسی‌ها به ثمر رسانده است. ادینسون کاوانی همچنین با PSG به پنج قهرمانی در لوشامپیونه، چهار قهرمانی در جام حذفی فرانسه، پنج قهرمانی در جام اتحادیه فرانسه و چهار قهرمانی در سوپرجام فرانسه دست یافته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۷۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان