//
کدخبر: ۲۲۰۷۵۶ //

کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان شرکت نمی کند

سرمربی تیم پارس جنوبی جم به احترام سوگواران اباعبدالله الحسین(ع) در نشست خبری قبل از دیدار با نفت آبادان شرکت نمی کند.

کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان شرکت نمی کند
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، بر اساس اعلام هیات فوتبال استان بوشهر و شهرستان جم نشست خبری قبل از دیدار پارس جنوبی و صنعت نفت آبادان عصر امروز باید برگزار شود اما به اطلاع اصحاب رسانه و هواداران می رساند که فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی در این نشست حضور پیدا نخواهد کرد.

امیر صادقی پناه، مدیررسانه ای باشگاه پارس جنوبی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه نشست خبری قبل از مسابقه در اقدامی عجیب از سوی روابط عمومی هیات فوتبال استان بوشهر در روز اربعین حسینی (ع) برنامه ریزی شده طبق هماهنگی که با مسئولان محترم سازمان لیگ فوتبال داشتیم آقای کمالوند جهت رفاه حال سوگواران در نشست خبری حاضر نمی شوند.

وی ادامه داد: آقای کمالوند همواره با اصحاب رسانه رابطه ای صمیمانه داشته اند و برای اینکه خبرنگاران عزیز در روز اربعین حسینی(ع) بدون دغدغه به مناسک مذهبی خود بپردازند در این نشست حضور پیدا نمی کنند.

مدیررسانه ای پارس جنوبی در پایان افزود: ای کاش روابط عمومی هیات فوتبال بوشهر مانند دیدار پرسپولیس و پیکان که نشست خبری اش روز جمعه در محل ساختمان سازمان لیگ فوتبال برگزار شد، این کنفرانس را هم طور دیگری برنامه ریزی می کرد تا چنین دغدغه ای پیش نیاید. به هر حال مشکلی نیست و انشاالله آقای کمالوند بعد از پایان مسابقه همچون دیدارهای گذشته پاسخگوی اصحاب رسانه خواهند بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۷۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان