//
کدخبر: ۲۱۴۹۰۰ //

تغییر احتمالی پرسپولیس در دربی ۹۰

پرسپولیس امروز در حالی در دربی 90 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف آبی‌پوشان می‌رود که گفته می‌شود احتمالاً نفرات زیر در ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت.

 تغییر احتمالی پرسپولیس در دربی 90
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس امروز در حالی در دربی 90  در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف آبی‌پوشان می‌رود که گفته می‌شود احتمالاً نفرات زیر در ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت.

 انتخاب اول گابریل کالدرون برای دروازه علیرضا بیرانوند است. گلر پرسپولیس از انگیزه بالایی برابر حریف قدرتمند برخوردار است. این در حالی است که بوژیدار رادوشوویچ در دو بازی هفته‌های گذشته مقابل پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان کلین‌شیت کرده و تیمش هم برده است. شنیدیم تنها تغییر خط دفاعی مربوط به بازگشت سیدجلال حسینی است. کاپیتان پرسپولیس در دیدار برابر صنعت نفت آبادان غایب بود و اکنون با استراحتی که داشته، از انگیزه فراوانی برابر تیم استقلال برخوردار است که رقیب سنتی پرسپولیس محسوب می‌شود.

شجاع خلیل زاده نیز در قلب دفاعی کنار او حاضر خواهد شد البته اگر کالدرون نخواهد ریسک کند برای جلوگیری از تشدید مصدومیت شماره ۳ از محمدحسین کنعانی‌زادگان خوش‌روحیه استفاده می‌کند که به دلیل گلزنی برابر تیم آبادانی از روحیه بالایی برخوردار شده است. محمد انصاری باتجربه در سمت چپ و مهدی شیری در سمت راست دفاعی ترکیب قرمزپوشان را شکل خواهند داد.

احمد نوراللهی تنها هافبک دفاعی خط میانی پرسپولیس در جدال با استقلال خواهد بود. سه گزینه بعدی پرسپولیس برای خط میانی را بشار رسن و مهدی ترابی و وحید امیری تشکیل خواهند داد. در خط حمله نیز گابریل کالدرون از زوج علی علیپور و امید عالیشاه استفاده می‌کند. گویا سرمربی آرژانتینی از عملکرد جونیور براندائو در جدال با نفت آبادان راضی نبوده و از طرف دیگر به کالدرون گفته‌اند عالیشاه سابقه گلزنی در شهرآورد را دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۹۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان