//
کدخبر: ۲۲۰۳۳۵ //

شکست مقابل بحرین تلنگری به موقع بود

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران شکست برابر بحرین را تلنگری به موقع برای تیم ملی دانست و گفت: ملی‌پوشان در بازی برگشت برابر بحرین باید به فکر جبران نتیجه دیدار رفت باشند.

شکست مقابل بحرین تلنگری به موقع بود
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد نصرتی  با اشاره به شکست یک بر صفر تیم ملی برابر بحرین گفت: تیم ملی عملکرد چندان خوبی در این مسابقه نداشت و مانند بازی‌های قبل آن چهره هجومی را از تیم ملی شاهد نبودیم. تیم ملی متاسفانه به نحوی به زمین رفت که به ظاهر از پیش برنده بود اما به هیچ وجه نمی‌توان برابر هیچ تیمی خود را از پیش برنده دانست.

وی افزود: شکست در بازی‌های‌ ملی به هیچ عنوان خوب نیست اما این بازی تلنگر به موقعی برای تیم ملی بود تا بازیکنان به خودشان بیایند و در بازی‌های بعدی دوباره چهره واقعی تیم اول آسیا را نشان دهند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: تیم‌های عربی به نحوی مقابل ایران قرار می‌گیرند که به ظاهر می‌خواهند مقابل قهرمان جهان به میدان بروند. ارایه فوتبال بی کیفیت و زشت از بحرین قابل پیش بینی بود و آنها برای رسیدن به نتیجه از هیچ کاری دریغ نکردند.

وی در مورد شرایط دشوار تیم ملی برای صعود به دور بعد رقابت های مقدماتی جام جهانی، اظهار داشت: هنوز راه زیادی تا پایان بازی‌ها باقی مانده و بعید می‌دانم حریفان این توانایی را داشته باشند تا مشکلی برای ایران ایجاد کنند. امیدوارم این شکست راه را برای پیروزی‌های بعدی باز کند.

نصرتی خاطرنشان کرد: تیم ملی چهره هجومی گرفته و همه از این چهره راضی هستند. نباید عطش گلزنی و پیروزی بازیکنان در هیچ مسابقه ای کم شود و امیدوارم با ارائه بازی‌های هجومی تیم ملی حریفان را یکی پس از دیگری شکست دهد و به مرحله نهایی راه پیدا کند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد جدی ترین رقیب ایران اضافه کرد: به طورحتم ما شانس اول صعود هستیم و عراق هم رقیب جدی ما است. اما همانطور که مقتدرانه تیم اول آسیا هستیم باید همانگونه هم از این گروه صعود کنیم. همه به تیم ایران به عنوان تیم اول آسیا نگاه می‌کنند و نباید این ذهنیت تغییر کند.

تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب در سومین مسابقه خود در رقابت‌های مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملتهای آسیا ۲۰۲۳ چین به مصاف بحرین رفت که با یک گل از حریف شکست خورد. ملی پوشان  در بازی نخست با نتیجه دو بر صفر هنگ کنگ را شکست داده بودند و سپس با ۱۴ گل کامبوج را از پیش رو برداشتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۳۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان