//
کدخبر: ۲۲۰۲۱۲ //

جدی شدن مذاکرات آلگری با منچستریونایتد

یک منبع ایتالیایی از جدی شدن مذاکرات سرمربی سابق تیم فوتبال یوونتوس با منچستریونایتد و نزدیک شدن او به نیمکت شیاطین سرخ خبر داد.

جدی شدن مذاکرات آلگری با منچستریونایتد
به گزارش فرتاک نیوز،

نشریه توتواسپورت ایتالیا مدعی شده که ماسیمیلیانو آلگری به نیمکت تیم منچستریونایتد بسیار نزدیک شده است و در صورتی که به‌عنوان سرمربی این تیم منصوب شود، دو بازیکنی که فصل گذشته زیر نظرش در یوونتوس بازی می‌کردند را هم به اولدترافورد خواهد برد.

طبق ادعای توتواسپورت مذاکرات میان من‌یونایتد و آلگری وارد مراحل نهایی شده است و گفته می‌شود که یکی از شروط این مرد ایتالیایی دریافت حقوقی بالاتر از 7.5 میلیون یورو در سالی است که در یوونتوس دریافت می‌کرد.

روزنامه چاپ تورین در ادامه نوشته است در صورتی که آلگری به منچستریونایتد ملحق شود، ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات یوونتوس که در این فصل حتی یک بازی هم برای بانوی پیر انجام نداده را هم با خود خواهد برد. او اما تنها بازیکنی نیست که آلگری برای تغییر دادن اوضاع در اولدترافورد مدنظر دارد، چون امره جان را هم می‌خواهد.

امره جان برخلاف مانژوکیچ در این فصل فرصت بازی برای یوونتوس را داشته که البته بیشتر آنها به‌عنوان بازیکن تعویضی بوده است. او اما در فهرست بازیکنان بانوی پیر برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا جایی ندارد. امره جان با فوتبال انگلیس بیگانه نیست، چون پیش از پیوستن به یوونتوس در تابستان سال 2018، برای لیورپول توپ می‌زد.

گفته می‌شود که علاوه بر منچستریونایتد، تاتنهام نیز خواهان استخدام آلگری است و به همین دلیل به شیاطین سرخ هشدار داده شده که هرچه زودتر برای جذب سرمربی سابق میلان دست به کار شوند.

آلگری در پایان فصل گذشته به همکاری‌اش با یوونتوس پایان داد و در حال حاضر بیکار است. اگر او با منچستریونایتد به توافق برسد، هدایت تیمی را برعهده خواهد گرفت که در هشت هفته سپری شده از لیگ برتر تنها دو پیروزی کسب کرده و الان در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۲۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان