//
کدخبر: ۲۲۰۲۱۱ //

واکنش تند فتحی به شایعه استعفایش از استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال به شایعه استعفایش از این باشگاه واکنش تندی نشان داد.

واکنش تند فتحی به شایعه استعفایش از استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

امیرحسین فتحی در خصوص شایعاتی که در روزهای اخیر در خصوص استعفای او مطرح شده است،‌گفت: متأسفانه برخی‌ها به این شایعات دامن می‌زنند و بار اولشان نیست و قطعاً بار آخرشان هم نخواهد بود. اظهر من الشمس است که برخی افراد روی استقلال می‌خوابند و بیدار می‌شوند و هر روز علیه باشگاه با استفاده از رسانه‌هایی که در اختیار دارند مطلب می‌نویسند. آنها توقعات را از باشگاه بالا می‌برند و می‌خواهند هواداران را مقابل ما قرار دهند.

وی ادامه داد:‌هر روز می‌گفتند استقلال مجوز حرفه‌ای نمی‌گیرد و از آسیا حذف می‌شویم. آنها فشارهای زیادی آوردند اما این افراد همان کسانی بودند که ما بدهی‌شان را دادیم و این بدهی‌ها در زمان او به وجود آمده است. هر روز می‌گویند من استعفا دادم اما آنها از نجابت ما سوء استفاده می‌کنند. هر روزی که از خیابان سئول عبور می‌کنند می‌گویند که تا فلانی در وزارت ورزش است من نمی‌آیم  اما من به آنها می‌گویم که با این عوام‌فریبی‌ها کسی به استقلال نمی‌آید.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: هواداران اگر استقلال را دوست دارند اجازه دهند این باشگاه با آرامش کار کند و دیدید که امروز استراماچونی هم حرف‌هایی زد و نشان داد که تعامل خیلی خوبی بین ما برقرار است. مجوز حرفه‌ای هم انجام شد و از فردا کارهای دیگر را انجام خواهیم داد. کسانی که فکر می‌کنند با این کارها می‌توانند به استقلال برگردند به آنها می‌گویم که این اتفاق رخ نخواهد داد.

وی که با شبکه خبر صحبت می‌کرد درباره اینکه نام این افراد را بگویید، افزود:نیاز نیست بیشتر از این ماجرا را باز کنم اما همه، نام آنها را می‌دانند. آنها با رسانه‌هایی که در اختیار دارند هر روز اذعان می‌کنند که باشگاه استقلال مشکل دارد. یا می‌گویند من استعفا داده‌ام و این در حالی است که چندین بار وزیر ورزش و اعضای مجمع این مسئله را تکذیب کردند اما آنها با این القائات می‌خواهند ذهن هواداران را خراب کنند تا باشگاه تخریب شود و آنها بتوانند در این شرایط خود را به استقلال نزدیک کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۲۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان