//
کدخبر: ۲۱۹۹۸۰ //

اولیایی: فتحی می خواهد از استقلال جدا شود

با اعلام مدیرعامل سابق استقلال امیرحسین فتحی از سمت خود کنارگیری خواهد کرد.

اولیایی: فتحی می خواهد از استقلال جدا شود
به گزارش فرتاک نیوز،

کاظم اولیایی در مورد شایعاتی که در مورد مدیرعاملی استقلال مطرح می شود گفت: مجمع باشگاه برای انتخاب مدیرعامل استقلال مذاکراتی را با گزینه های مختلف شروع کرده است. باید اجازه بدهید مجمع بتواند مدیر اصلح را انتخاب کند و فعلا من همین را می توانم به شما بگویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا جدایی فتحی از استقلال قطعی شده است یا نه هم گفت: به نظر خود آقای فتحی می خواهد جدا شود و به همین دلیل مجمع باشگاه مذاکرات با گزینه های مختلف را آغاز کرده است.  بالاخره فشار کار سنگین است و من شنیده ام ایشان خسته شده است،  او یا استعفا داده است یا در شرف استعفا است و به همین دلیل مجمع سراغ گزینه های دیگر رفته است.

مدیرعامل سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد فتحی در دوران حضورش در استقلال مثبت بوده یا نه هم گفت: ببینید نظر بنده این است برای باشگاه استقلال برنامه مدون وجود ندارد و در این شرایط ارزشیابی جواب نمی دهد. هرکسی هرکاری انجام می  دهد فکر می کند آن کار در اولویت است چون برنامه ریزی وجود ندارد. مدیران علاقه مند هستند عملکردشان درخشان جلوه داده شود اما جامعه رویکرد دیگری دارد و عماکردهای منفی در نظر گرفته می شود.

اولیایی در پایان گفت: آقای فتحی زحمت زیادی کشیده است، در سوپر جام پیگیری اش مثبت نبود ولی آن اتفاق در زمان مدیر دیگری افتاد و پیامدش گردن ایشان افتاد.  وقتی تیم در فصل نقل و انتقالات 16  تغییر دارد نشان می دهد یا قرارداد بلند مدت با بازیکنان نبستند یا عملکرد کمیته فنی مثبت نبوده است. متاسفانه از چند جبهه برای استقلال بازیکن گرفته شد و این نشان می دهد باشگاه برنامه ای نداشته است. در سال های گذشته استقلال در دوره مدیران قبلی هم متاسفانه همین مشکل را داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۹۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان