//
کدخبر: ۱۹۸۴۰۲ //

اولیایی:به دنبال مدیرعاملی باشگاه استقلال نیستم!

مدیرعامل اسبق آبی پوشان پایتخت گفت: به دنبال مدیرعاملی باشگاه استقلال نیستم. من مدیریت خود را در بالاترین سطح فوتبال ایران انجام داده‌ام و بزرگ‌ترین افتخار را که قهرمانی آسیاست، کسب کرده‌ام.

اولیایی:به دنبال مدیرعاملی باشگاه استقلال نیستم!
به گزارش فرتاک نیوز،

«کاظم اولیایی» در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: هدف من از تأسیس شرکت پیشکسوتان استقلال این بوده که تلاش کنیم باشگاهداری در مسیر درست و اصولی قرار گیرد.

وی افزود: متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم که بدون برنامه ریزی و داشتن برنامه مدون، تغییراتی در مدیریت باشگاه استقلال به وجود آمده و این تغییرات مشکلات عدیده ای را به وجود آورده است.

مدیرعامل اسبق استقلال خاطرنشان کرد :۴۰ سال از پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی گذشته است و مردم توقع دارند در عرصه ورزش راه درست و منطقی را در پیش بگیریم. هسته اصلی ورزش نیز باشگاهداری در فوتبال محسوب می‌شود.

اولیایی تصریح کرد: باشگاهداری از سه اصل بزرگ توجه به پیشکسوتان، هواداران و مدیران ادواری تشکیل می شود و ما سعی کرده‌ایم این مهم را در شرکت پیشکسوتان استقلال مورد توجه قرار دهیم.

وی تاکید کرد: بنده به دنبال مدیرعاملی باشگاه استقلال نیستم و این موضوع را در نشستی که برگزار کردیم به صراحت بر زبان آوردم. من مدیریت خود را در بالاترین سطح فوتبال ایران انجام داده‌ام و بزرگ‌ترین افتخار را قهرمانی آسیاست، کسب کرده‌ام.

اولیایی در پایان گفت: من منافع شخصی را نمی پسندم و همان طور که اعلام کردم به دنبال این هستم برنامه‌ای را ترتیب دهیم تا باشگاهداری به شکل درست اجرا شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۴۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان