//
کدخبر: ۲۱۹۲۸۵ //

تغییر و تحول در ” استقلال ” ؛ تیم استراماچونی مدعی می شود ؟

استقلال تا اینجای فصل نتایج مناسبی نگرفته است اما شرایط در این تیم در حال تغییر است.

تغییر و تحول در ” استقلال ” ؛ تیم استراماچونی مدعی می شود ؟
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال با یک پیروزی، دو شکست و سه تساوی و با ۶ امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر قرار دارد. رده ای که به هیچ وجه استقلالی ها را راضی نمی کند و باعث شده این تیم فعلا جایی در میان تیم های بالای جدول و مدعی قهرمانی نداشته باشد. با این وجود، به نظر می رسد که شرایط برای تیم استراماچونی در حال تغییر و بهتر شدن است.

از یک طرف، سیستم بازی مدنظر سرمربی ایتالیایی استقلال به تدریج بین بازیکنان در حال جا افتادن است و بازیکنان منسجم تر عمل می کنند. سیستم مبتنی بر سه دفاع وسط و استفاده از وینگ – بک ها می تواند استقلال را در ادامه فصل متحول کند.

از طرف دیگر، پیروزی در آخرین بازی لیگ قبل از وقفه بازی های ملی و همچنین صعود در جام حذفی باعث شده که یک بار دیگر اعتماد به نفس به اردوی آبی پوشان بازگردد و از میزان فشار انتقادات و به تبع آن استرس بازیکنان هم کاسته شود. در چنین شرایطی، استقلالی می توانند با روحیه بالاتر مسابقات خود را پی بگیرند.

همچنین خرید گری هوپر نهایی شده و با اضافه شدن این مهاجم، انتظار می رود که وضعیت خط حمله استقلال بهتر شود. این در حالی است که شیخ دیاباته هم بعد از مدتها مصدومیت، اکنون آمادگی خود را بازیافته و می تواند با شروع مجدد مسابقات لیگ، استقلال را همراهی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۲۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان