//
کدخبر: ۲۱۹۱۷۸ //

واکنش پیکه به شایعه اختلاف با مسی

پس از مصاحبه دو روز پیش لیونل مسی با رادیو راک 1 این شایعه منتشر شد مبنی بر اینکه مسی و پیکه با یکدیگر دچار اختلافات جدی شده اند.

 واکنش پیکه به شایعه اختلاف با مسی

به گزارش فرتاک نیوز، جرارد پیکه چندی پیش در انتقاد غیرمستقیم از مدیریت باشگاه بارسلونا گفت که بهتر است کسی به دنبال جنگ با بازیکنان نباشد و اینکه هرچقدر در باشگاه آرامش برقرار باشد، تاثیرش را در نتایج تیم خواهند دید. او جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه را متهم کرده بود که از طریق رفقای رسانه ایش، بازیکنان را تحت فشار می گذارد.

مسی در مصاحبه با راک 1 تاکید کرد که اگر جای پیکه بود، به آن صراحت انتقاد نمی کرد و اکنون این شبهه به وجود آمده است که بین این دو اختلاف نظر جدی وجود دارد.

پیکه در جریان یک برنامه تلویزیونی و در واکنش به این شایعه گفت:« من هر چه در ذهن دارم را بیان می کنم و چیزی که باید بگویم را همیشه گفته ام اما مسی کاپیتان اول تیم است و نظرات خودش را دارد. او بهترین دوست من در رختکن است و بر خلاف شایعات، با یکدیگر متحد هستیم. از 13 سالگی یکدیگر را می شناسیم و فکر نمی کنم این مورد دلیلی بر اختلاف بین ما باشد.»

نیمار در رئال:« جدای از ترس از این انتقال باید بگویم که این شانس را داشت تا به رئال برود و ما هم در رختکن در موردش صحبت می کردیم. در نهایت نیمار تصمیم گرفت در پی اس جی بماند. ارتباط بین ما فوق العاده است و امیدوارم فصل خوبی را در پاریس داشته باشد.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۱۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان