//
کدخبر: ۲۱۹۰۱۱ //

توضیحات بوفون درخصوص دلیل بازگشتش به یوونتوس

جان لوییجی بوفون، دروازه بان باتجربه یوونتوس در مورد دلایل بازگشت به این تیم صحبت کرد.

توضیحات بوفون درخصوص دلیل بازگشتش به یوونتوس
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از یک سال حضور در ترکیب پاری سن ژرمن، جان لوییجی بوفون امسال و به عنوان گزینه دوم و ذخیره به یوونتوس بازگشت. حالا این سنگربان 41 ساله در مورد دلایل این انتخاب و البته پیروزی یوونتوس در دیدار مقابل اینتر صحبت کرده است.

جیجی بوفون گفت: "شاید در ابتدا برای پذیرش نقش جدید در یوونتوس تردیدهایی داشتم، اما در ادامه دریافتم تنها باشگاهی که می توانم در آن به عنوان گزینه دوم حضور داشته باشم یوونتوس بود. خوشحالم که به کنار هم تیمی هایم در رختکن بازگشتم و هواداران و مدیران یوونتوس را دوباره در آغوش گرفتم. من در کنار این عزیزان هم در زمین و هم خارج از زمین تجارب خیلی خوبی داشتم و به همین دلیل یوونتوس را دوباره انتخاب کردم.

کار کردن زیر نظر مائوریتسیو ساری؟ گروه بازیکنان یوونتوس آماده هستند تا بعد از فلسفه 10 ساله یوونتوس، چیزهای جدید بیاموزند. همه درباره ماکس آلگری صحبت می کنند، اما فراموش نکنید که ابتدا آنتونیو کونته سرمربی یووه بود. این فلسفه جدید، موضوعی است که پیش از این هرگز به آن پرداخته نشده بود و ما آن را دوست داریم. بازیکنان بزرگ به انگیزه زیاد نیاز دارند و روزهای خوب نیز فرا خواهد رسید.

پیروزی مقابل اینتر؟ اینتر بدون شک بزرگترین رقیب ما برای قهرمانی است. من سرمربی این تیم، شیوه تمرین دادن آنتونیو کونته و تفکرش برای انتقال باور خود به بازیکنان را می شناسم. من همچنین نسبت به پپ ماروتا و بسیاری از بازیکنان اینتر شناخت داشتم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۰۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان