//
کدخبر: ۲۱۸۷۰۱ //

بهترین بازیکن استقلال و منجی بزرگ استراماچونی

بعد از گذشت ۶ هفته از فصل جدید رقابت های لیگ برتر کدام بازیکن استقلال آماده تر از دیگر بازیکنان ظاهر شده است؟

بهترین بازیکن استقلال و منجی بزرگ استراماچونی
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال در فصل جاری رقابت های لیگ برتر عملکرد خوبی از خود نشان نداده است. آبی پوشان با هدایت استراماچونی خوب بازی می کنند اما نتایج لازم را کسب نکرده اند و با صدر جدول رده بندی فاصله زیادی دارند. استقلال سرانجام بعد از گذشت ۵ هفته از لیگ برتر رنگ پیروزی را دید و توانست در دیدار برابر گل گهر با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و موقتا از بحران خارج شود. انتخاب بهترین بازیکن از استقلال کار آسانی خواهد بود چرا که ستاره این روزها و تاثیر گذار آبی پوشان قطعا فرشید اسماعیلی بوده که از آمادگی بالایی برخوردار است.

فرشید اسماعیلی فصل قبل بعد از پنالتی که در دیدار برابر پرسپولیس از دست داد زیر فشار زیادی قرار گرفت اما او در فصل جاری توانسته به خوبی اعتماد به نفس لازم را به دست آورد و بهترین بازی های را برای آبی پوشان به نمایش بگذارد تا جایکه حتی بسیار از او به عنوان یکی از غائبان بزرگ فهرست ویلموتس یاد می کنند.

هافبک جنگنده و تاثیر گذار استقلال هم خوب گل می زند و هم در بازیساز و خراب کردن بازی حریف شرکت می کند. او جنگندگی و دوندگی زیادی در میانه میدان دارد و هوش بالایی که دارد باعث شده تا استقلال هم راه افتد.

فرشید اسماعیلی در جام حذفی هم ناجی استقلال شد و توانست گل سوم را به ثمر رساند و پایه گذار گل دوم هم باشد. او برابر فولاد خوزستان هم گلزنی کرد و برابر ذوب آهن یک پاس دیدنی به داریوش شجاعیان داد تا پایه گذار گل نخست تیمش شود.

این هافبک استقلال در داربی نتوانست به میدان رود. او بهترین آمار را در فصل جاری داشته است و می توان او را بهترین بازیکن تیم آبی پوش بعد از گذشت ۶ هفته دانست البته مهدی قائدی هم از خوب های استقلال بوده است و دو گل هم به ثمر رسانده است اما مانند اسماعیلی تاثیر گذار نبوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۷۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان