//
کدخبر: ۲۱۸۷۰۰ //

انتقاد تند مایلی کهن از فرهاد مجیدی

محمد مایلی‌کهن، مردی که بی‌پروا همواره نقدهایش را مطرح کرده است، این بار به سراغ انتقاد از فرهاد مجیدی رفت و انتقادات خود را از او مطرح کرد .

 انتقاد تند مایلی کهن از فرهاد مجیدی
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد مایلی‌کهن، مردی که بی‌پروا همواره نقدهایش را مطرح کرده است، این بار به سراغ انتقاد از فرهاد مجیدی رفت و انتقادات خود را از او مطرح کرد و اظهار داشت: من هم با فرهادمجیدی و هم با حمید استیلی کار کرده ام و هر دو می شناسم. باید ببینیم فرهاد با چه هدفی به تیم امید آمده بود؟ او وقتی می آمد باید شرایط را بررسی می کرد. ضمن اینکه شرایط فوتبال ما همین است؛ یا نباید بیایید اما اگر بیایید باید به شرایط تن داده باشید.

اخبار ورزشی- موضوع این است که فرهاد باید می دانست که شرایط نسبت به گذشته بهتر که نشده بلکه بدتر شده است. من گله ای که از فرهادمجیدی دارم این است که نباید پاپس می کشید.فرهاد می گوید در کارش دخالت می کردند اما مجیدی در زمینه سرمربیگری کم تجربه است و من معتقدم که باید از آدم های با تجربه استفاده می کرد. اما حالا که مجیدی استفعا داد طبعا بهترین نفر خود استیلی است. او از همان اول با تیم بوده و شاکله تیم را می شناسد و در این مدت با تیم امید زندگی کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۷۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان