//
کدخبر: ۲۱۸۲۵۸ //

رکورد جالب ویلموتس در فوتبال ایران

تیم ملی فوتبال ایران از زمان شروع فعالیت مارک ویلموتس بلژیکی به عنوان سرمربی اش رکورد ویژه‌ای را ثبت کرده است.

 رکورد جالب ویلموتس در فوتبال ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم ملی فوتبال ایران پنج شنبه این هفته (۱۸ مهر) در هفته سوم مرحله دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف کامبوج می‌رود.

شاگردان مارک ویلموتس در نخستین بازی خود در این مرحله در ورزشگاه ملی هنگ کنگ به مصاف تیم ملی این کشور رفته و با گل‌های سردار آزمون و کریم انصاری فرد، این تیم را شکست دادند.

در بازی با هنگ کنگ هیچ یک از ملی پوشان کشورمان کارت زرد نگرفت و با توجه به اینکه دیدار با هنگ کنگ هم رقابت سخت و فشرده‌ای محسوب نمی‌شود بعید است بازیکنان باتجربه ایران بخواهند در این بازی کم فشار حرکتی انجام بدهند که برای آن‌ها کارت قرمز همراه داشته باشد.

نکته جالب این جا است که بازیکنان ایران تاکنون در بازی هایی که ویلموتس سرمربی تیم ملی بوده است کارت زرد نگرفته اند. این تیم پیش از برگزاری اولین بازی رسمی اش با هدایت سرمربی بلژیکی 2 بازی دوستانه مقابل سوریه و کره جنوبی انجام داد که در آن دیدارها هم کارت زردی از جیب داور بازی برای جریمه بازیکنان ایران خارج نشد.

با این تفاسیر خیال ویلموتس از محروم نشدن بازیکنانش برای دیدار مهم با بحرین که سه شنبه هفته آینده در ورزشگاه ملی منامه برگزار می‌شود تا حد بسیار زیادی راحت است و امیدواریم در روز‌های باقی مانده تا دیدار یوز‌ها (لقب تیم ملی فوتبال ایران) با شاگردان هلیو سوسا پرتغالی در تیم ملی بحرین هیچ یک از نفرات تیم ملی دچار آسیب دیدگی نشوند.

بی شک ثبت نشدن نام حتی یک بازیکن اخطاری در فهرست تیم ملی در یک بازی رسمی و 2 بازی دوستانه ای که ویلموتس روی نیمکت این تیم نشسته است اهالی فوتبال کشورمان را امیدوار می کند تا بازیکنان تیم ملی دیدار با کامبوج را هم به سلامت طی کنند و به بازی سخت با بحرین برسند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۲۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان