//
کدخبر: ۲۱۷۵۷۸ //

مربی استقلال: هیچ تیمی در لیگ ضعیف نیست/ استراماچونی به همه توجه دارد

مربی دروازه‌بان‌های استقلال می‌گوید پیروزی تیمش برابر گل‌ریحان البرز در جام حذفی روحیه خوبی به آبی‌پوشان پایتخت داده است.

مربی استقلال: هیچ تیمی در لیگ ضعیف نیست/ استراماچونی به همه توجه دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و گل‌گهر سیرجان فردا (جمعه) ساعت ۱۶:۰۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال که در بازی برابر ذوب‌آهن در هفته پنجم، با دریافت کارت  قرمز از زمین مسابقه اخراج شد، در این نشست خبری نتوانست حضور پیدا کند.

به این خاطر بهزاد غلامپور، مربی‌ دروازه‌بان‌های تیم استقلال در این کنفرانس مطبوعاتی  حاضر شد و در رابطه با بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار کرد:‌  من درگذشت جعفر کاشانی را به خانواده محترم ایشان و باشگاه پرسپولیس و باشگاه شاهین تسلیت می‌گویم. ما برای  جام حذفی یک بازی خوب انجام دادیم و به مرحله بعد صعود کردیم تنها مصدوم تیم ما دیاباته است و تیم در کل شرایط خوبی دارد و برد برابر گل‌ریحان روحیه  خوبی به تیم داده است.

او درباره گل‌گهر سیرجان گفت: به نظر من هیچ تیمی در لیگ ضعیف نیست و تیم گل‌گهر هم تیم خوبی است ولی مثل ما شانس نداشته و نتوانسته نتایج  خوبی بگیرد؛ اما گل‌گهر تیم قابل احترامی است. ما در هر بازی برای سه امتیاز می‌رویم  هر چند بازی اخیر شانس نداشتیم که به پیروزی برسیم.

غلامپور درباره برگزاری این دیدار بدون حضور تماشاگران گفت: همیشه هواداران کنار ما بودند اما این شرایط کمیته انضباطی است که در این بازی برای ما گذاشته است که یک مقدار سخت‌گیرانه است. هواداران در این بازی کنار ما نیستند اما امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را برای هواداران به ارمغان بیاوریم.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال درباره سید حسین حسینی گفت: اینکه حسینی رقیب ندارد، همه می‌دانند که او  چقدر زحمت می‌کشد. او جوان است و اگر از او حمایت نکنیم از شرایط خوب خارج می‌شود. امیدوارم بتوانیم از او یک دروازه‌بان خوب برای تیم ملی ایران بسازیم. او شرایط  خوبی دارد و رقیبش هم آقای پورحمیدی است که فصل قبل در استقلال خوزستان بازی کرده است. به نظر من رقیب هر کس، خود آدم است و باید جوابگوی هواداران باشد.

او درپایان درباره توجه به بازیکنان جوان گفت: با آمدن استراماچونی شرایط خوب شده است چون او از کشور بزرگ و تیم بزرگی به نام اینتر آمده است. او به همه رده‌های سنی توجه می‌کند و هر کسی را که ببیند که می تواند به تیم کمک می‌کند، ستفاده می‌کند. شما دیدید که سجاد آقایی در بازی برابر گل‌ریحان گل زد و برای ما موثر بود و در کل باید بگویم که استراماچونی به همه توجه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۵۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان