//
کدخبر: ۲۱۷۵۱۶ //

سوارس: هیچ وقت تسلیم نمی شوم

مهاجم بارسلونا از پیروزی تیمش برابر اینتر خوشحال است و تاکید کرد که با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد و هیچ وقت تسلیم نمی‌شود.

سوارس: هیچ وقت تسلیم نمی شوم
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اسکای اسپورت، بارسلونا با درخشش لوئیس سوارس توانست اینتر را شکست دهد. آبی اناری‌ها که در نوکمپ از اینتر پذیرایی کردند با یک گل از حریف خود عقب افتادند اما در نیمه دوم با درخشش سوارس دو گل به ثمر رساندند تا بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان برسانند.

سوارس هر دو گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند. او بعد از بازی گفت: پیروزی بسیار شیرین و ارزشمندی را به دست آوردیم. در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما در نیمه دوم وضعیت تغییر کرد. به خوبی می‌دانستیم که اگر مانند نیمه نخست بازی می‌کردیم تن به شکست می‌دادیم به همین خاطر سطح کیفی خود را بالا بردیم.

سوارس ادامه داد: با صبر و حوصله در نیمه دوم فرصت های خوبی را ایجاد کردیم. تیمی که می‌خواهد پیروز شود باید از فرصت های که به دست می‌آورد استفاده کند. والورده بین دو نیمه از ما خواست که با نظم و سازماندهی بهتری بازی کنیم. سرمربی تیم روی نیمکت است تا اشتباهات بازیکنان را گوشزد کند. اینتر بازیکنان سریعی در اختیار داشت که از فضاها به خوبی استفاده می کردند.

سوارس درباره دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند، گفت: من مهاجم تیم هستم و باید گلزنی کنم و یا حداقل پاس گل دهم. به تلاش خود ادامه می‌دهم و نمی‌خواهم که سلاح برنده خود را از دست دهم. من هیچ وقت تسلیم نمی‌شوم و با قدرت راه خود را ادامه می دهم.

و در پایان گفت: من بهترین تیم جهان هستیم و باید چنین چیزی را ثابت کنیم. در هر دیداری باید با نهایت تمرکز بازی کنیم. می دانیم که در هر دیداری شانس بالایی برای پیروزی داریم. برای پیروز شدن باید با نهایت تمرکز بازی کرد و قدر فرصت‌ها را دانست.

بارسلونا در دو دیداری که به میدان رفته 4 امتیاز به دست آورد و بعد از دورتموند در رده دوم جای دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۵۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان