//
کدخبر: ۲۱۷۲۸۷ //

راهکار کالدرون برای هجومی کردن سرخ پوشان

سرمربی سرخ پوشان پایتخت برای هجومی کردن تیمش تاکتیک جدیدی پیدا کرده است.

راهکار کالدرون برای هجومی کردن سرخ پوشان
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در دوران برانکو هم در کارهای دفاعی اقتدار لازم را داشت و هم در حمله خوب بازی می کرد هر چند که در دیدارهای زیادی هم تیمش به مشکل می خورد کالدرون سرمربی آرژانتینی سرخ پوشان بارها تاکید کرده است که دوست دارد تیمش فوتبال هجومی و تماشاگر پسند را به نمایش گذارد.

او دوست دارد که پرسپولیس سبک آرژانتینی بازی کند و در کنار اقتدار در خط دفاعی زیبا و تماشاگر پسند هم بازی کند تا جایکه گفت حتی اگر هم تیمش بازنده شود بازهم دوست دارد که گل بزند.

راهکار کالدرون برای هجومی کردن پرسپولیس حرکت از کنارها و ارسال پاس های عمقی و عرضی بود. در این سیستم دو بازیکن کناری یعنی مهدی شیری و محمد نادری باید مدام از کنارها حرکت می کردند و تیم را در موقعیت گلزنی قرار می دادند.

شیری تمایل کمتری به حضور در کارهای هجومی دارد و بیشتر به کارهای دفاعی می پردازد و همین باعث شده تا کالدرون برخلاف برانکو او را تعویض کند و در دیدار برابر سپاهان هم از سیامک نعمتی در این نقطه از زمین استفاده کرد.

تغییر دیگر کالدرون جلو آوردن محمد نادری بود تا جایکه برخلاف برانکو از این بازیکن جوان به همراه محمد انصاری به طور همزمان استفاده کرد که این تغییر هم پرسپولیس را هجومی کرد.

استفاده از محمد نادری و سیامک نعمتی در ترکیب پرسپولیس راهکار کالدرون برای هجومی کردن تیمش است و این راهکار به خوبی جواب داد و سرخ پوشان با وجود آنکه برابر سپاهان تن به شکست دادند اما فوتبال خوب و هجومی را به نمایش گذاشتند.

باید دید که آیا کالدرون در دیدار برابر پدیده هم از این دو بازیکن بازهم در ترکیب اصلی استفاده می کند یا اینکه نقشه های دیگری در سر دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۲۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان