//
کدخبر: ۲۱۶۵۹ //
اعای عجیب سرپرست باشگاه پرسپولیس:

خانواده نوروزی مانع حضور هانی در جشن قهرمانی شدند!

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در نزدیکی سکو گویا خانواده نوروزی ناراحت شده و مانع از آمدن هانی در جمع بچه‌ها می‌شوند.

خانواده نوروزی مانع حضور هانی در جشن قهرمانی شدند!
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اکبر طاهری در خصوص برگزاری مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم و دیدار برابر پدیده در حضور هواداران، شور و شعف خاصی را به ارمغان آورد و این در شرایطی بود که حضور گسترده هواداران این قهرمانی را دو چندان کرد.

وی افزود: پرسپولیس در دیدار برابر پدیده نمایش خوبی داشت و این پیروزی ارزش قهرمانی پرسپولیس را دو چندان کرد. چرا که این برتری و این دیدار می‌تواند روحیه بازیکنان را برای بازی برابر الهلال دو چندان کند.

طاهری در خصوص عدم حضور هانی نوروزی فرزند کاپیتان فقید سرخپوشان روی سکوی قهرمانی خاطرنشان کرد: هانی به همراه پدربزرگ خود از سوی باشگاه به این مراسم دعوت شدند و حتی پیش از اعزام تیم به ورزشگاه در هتل پیش ما بودند. بعد از اینکه سید جلال حسینی جام را بالای سر برد هانی به همراه عمو و پدربزرگ خود به همراه مدیر اداری به کنار سکو آمدند که در نزدیکی سکو گویا خانواده نوروزی ناراحت شده و مانع از آمدن هانی در جمع بچه‌ها می‌شوند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که این جشن از سوی سازمان لیگ تهیه و تدارک دیده شده بود و سازمان لیگ در نامه‌ای که برای ما ارسال کرده بود صراحتاً عنوان کرد که تنها افرادی می‌توانند روی سکو بروند که آی دی کارت این سازمان را در اختیار دارند، حتی ماساژورها و برخی اعضای تدارکات تیم هم از سوی سازمان لیگ منع شده بودند که پس از اهدای جام به آنها اجازه ورود داده شد.

طاهری در ادامه گفت: تیم بامداد پنجشنبه عازم عمان شد و این در حالی است که پرسپولیس بازی حساسی را در مسقط عمان برابر الهلال برگزار خواهد کرد، به همین دلیل ما در جشن قهرمانی که از سوی باشگاه برگزارمی شود یاد و خاطر کاپیتان فقید خود را گرامی داشته و آن را  بر سر مزار هادی نوروزی، برگزار می‌کنیم.

وی در پایان بار دیگر از حضور گسترده هواداران در دیدار پرسپولیس برابر پدیده و حضور در مراسم جشن قهرمانی سرخپوشان تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد این روند و این قهرمانی‌ها در ایران و آسیا تداوم داشته باشد.

طاهری در شرایطی گفته که خانواده نوروزی مانع حضور هانی در مراسم شده‌اند که اتفاق دیگری رخ داد. خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در صحنه حضور داشت. زمانی که خانواده نوروزی قصد داشتند هانی را به داخل زمین بفرستند ماموران یگان ویژه مانع این مسئله شدند.

نکته جالب اینجاست که ماموران یگان ویژه اعلام کردند که به خاطر عدم هماهنگی هانی نوروزی نمی‌تواند وارد زمین شود. بعد از این مسئله بود که خانواده نوروزی به حالت قهر به سمت جایگاه ویژه حرکت کردند.

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان