//
کدخبر: ۲۱۶۵۶۵ //

زیدان: ما بهتر از اتلتیکو مادرید بودیم

سرمربی رئال مادرید معتقد است تیمش بهتر از اتلتیکو بازی کرد و شایسته کسب سه امتیاز بود.

زیدان: ما بهتر از اتلتیکو مادرید بودیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از آس، رئال مادرید شنبه شب در هفته هفتم لالیگا برابر اتلتیکو مادرید به تساوی بدون گل دست یافت. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: از نتیجه خوشحال نیستم چون با توجه به قدرتی که صرف کردیم و تلاشی که کردیم شایسته نتیجه بهتری بودیم. ما خوب بازی کردیم و به خوبی موقعیت ساختیم. خیلی بد است که نتوانستیم پیروز شویم و تنها یک امتیاز به دست آوردیم.

سرمربی رئال مادرید افزود: ما موقعیت داشتیم. ضربه سر کریم بنزما هم یکی از آن ها بود. در خط حمله زهر دار نبودیم اما نمی توانم بازیکنانم را سرزنش کنم. من از آن ها راضی هستم.

والورده در ترکیب اصلی مادرید برای داربی قرار گرفت. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: او خوب بازی کرد. همیشه خود را درگیر بازی می کند. او بهتر شده است. من تصمیم گرفتم در ترکیب اصلی باشد. خوب بازی کرد و دلیل تعویضش داشتن مشکل جسمانی بود. از عملکردش راضی هستم.

زیدان درباره اتلتیکو گفت: عملکردمان از همه مهم تر است. اتلتیکو همیشه به همین شکل بازی می کند. گاهی اوقات دوست ندارید مالکیت توپ را در اختیار داشته باشید. ما باید برای خودمان خلق موقعیت می کردیم. از یک جهت مشکل داشتیم. به خاطر عملکردمان در این بازی خوشنودم. تیم حریف همیشه به این روش بازی می کند.

سرمربی رئال مادرید در پایان اظهار کرد: بازیکنان نیز از نتیجه راضی نیستند چون ما شایسته کسب سه امتیاز بودیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۵۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان