//
کدخبر: ۲۱۵۶۲۵ //
تراشتگن به ترکیب تیم ملی آلمان خواهد رسید

بازگشت ستاره به ترکیب تیم ملی

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان قصد دارد به زودی به مارک آندره تراشتگن در ترکیب ژرمن ها فرصت دهد.

 بازگشت ستاره به ترکیب تیم ملی
به گزارش فرتاک نیوز،

پست دروازه بانی در تیم ملی آلمان در هفته های دستخوش حواشی فراوانی شده و درگیری لفظی بین مانوئل نویر و مارک آندره تراشتگن شدت گرفته است. سنگربان آلمانی بارسلونا چندی قبل دوباره از نیمکت نشینی های متوالی ابراز نارضایتی کرد که این بار گله های او با واکنش مانوئل نویر مواجه شد و بحران بالا گرفت.

در ادامه بسیاری از ارکان فوتبال آلمان در این رابطه اظهارنظر کرده و هر کدام حق را به یکی از این دو دروازه بان بزرگ دادند. اما امروز نشریه کیکر مدعی شد یوواخیم می خواهد به تراشتگن فرصت داده و به نوعی رضایت او را جلب کند.

سرمربی ژرمن ها قصد دارد حداقل در یکی از بازیهای آینده آلمان در ماه اکتبر مقابل آرژانتین (دوستانه) و استونی (مقدماتی یورو 2020) از مارک آندره تراشتگن در ترکیب اصلی استفاده کند و این اتفاق قطعا باعث کاهش نارضایتی این سنگربان خواهد شد.

البته برخی نشریات آلمانی چندی قبل خبر از احتمال خداحافظی مانوئل نویر 33 ساله از تیم ملی آلمان بعد از رقابت های یورو 2020 دادند و اگر این اتفاق رخ دهد، مارک آندره تراشتگن احتمالا از کمتر از یک سال دیگر تبدیل به سنگربان اول تیم ملی کشورش شده و البته این حواشی نیز پایان خواهد یافت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان