//
کدخبر: ۲۱۱۹۷۷ //

واکنش متفاوت تراشتگن به نیمکت نشینی در آلمان

مارک آندره تراشتگن ابراز امیدواری کرد فیلیپ کوتینیو در بایرن مونیخ موفق باشد.

 واکنش متفاوت تراشتگن به نیمکت نشینی در آلمان
به گزارش فرتاک نیوز،

 یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان همچنان از مانوئل نویر در ترکیب اصلی استفاده می کند و مارک آندره تراشتگن نیمکت نشین است. اما سنگربان بارسلونا مدعی شد رسیدن به ترکیب اصلی ژرمن ها گرچه هدف اصلی اوست، اما برای نیل به این هدف تن به هر کاری نخواهد داد.

مارک آندره تراشتگن گفت: امیدوارم کوتینیو در بایرن مونیخ روزهای خوبی داشته باشد. کوتینیو نه تنها یک فوتبالیست فوق العاده، بلکه انسان بسیار خوبی نیز بود.

شرایط کوتینیو در بارسلونا آسان نبود، بنابراین امیدوارم او بتواند دوباره از فوتبال بازی کردن در بایرن لذت برده و احساس راحتی کند. در مورد کیفیت فیلیپ کوتینیو هم حرفی برای گفتن ندارم، زیرا او یک بازیکن با ارزش فراوان برای بوندس لیگا خواهد بود.

نیمکت نشینی در تیم ملی آلمان؟  شرایط آسانی نیست، اما صبر بخشی از حرفه یک بازیکن است. در هر حرفه ای لحظاتی وجود دارد که شما باید منتظر بمانید. من اولویت های خود را تعیین کرده ام و می خواهم تا حد ممکن موفق باشم. هدف من تبدیل شدن به شماره یک در ترکیب تیم ملی آلمان به هر قیمتی نیست. فوتبال یک موضوع بوده، اما برای من انسانیت مهمترین مسئله است. من می خواهم بتوانم در آینه نگاه کرده و به خودم بگویم تو صادقانه تلاش کردی و به دنبال جاه طلبی های خود بودی، همیشه عادلانه برخورد کردی و رفتارهایی دیوانه وار نداشتی.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۹۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان