//
کدخبر: ۲۱۵۰۳۴ //

پروین:‌ با بلیت ندادن به باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس بی‌احترامی کردند

اسطوره باشگاه پرسپولیس واکنش تندی به اختصاص نیافتن بلیت دربی 90 به این باشگاه و پیشکسوتان نشان داد.

پروین:‌ با بلیت ندادن به باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس بی‌احترامی کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

در پی اختصاص نیافتن بلیت به باشگاه پرسپولیس برای دربی 90 این مسئله با واکنش تند پیشکسوتان این باشگاه روبه‌رو شده است.

علی پروین با انتقاد شدید از اتفاقات رخ داده گفت: واقعا متأسفم هستم که در فوتبال حرفه‌ای شاهد چنین اتفاقاتی هستیم. همانطور که آقای انصاری‌فرد اعلام کرده هر کسی یا هر ارگانی که مسبب این مسئله بوده باید معرفی شده و با او برخورد شود مگر می‌شود برای بازی دربی به باشگاه پرسپولیس بلیت نداد؟

وی ادامه داد: آقای انصاری‌فرد گفته که همه چیز را در این باره خواهد گفت و امیدوارم قبل از اینکه خود او بخواهد واقعیت‌ها را بگوید با مسئولانی که باعث این بی‌احترامی به باشگاه پرسپولیس شده برخورد شود و من از کمیته انضباطی، کمیته اخلاق، حراست ورزش و حراست فدراسیون فوتبال می‌‌خواهم که به این مسئله ورود کنند و افراد متخلف شناسایی شده و با آنها برخورد شود. انصاری‌فرد سه روز پیگیر این مسئله بود و اتفاقی که رخ داده به همه ما برخورده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: من علی پروین هستم و شناسنامه باشگاه پرسپولیسم و هیچ نیازی به بلیت ندارم اما به همه ما بی‌احترامی شده است. محمود خردبین، ضیا عربشاهی، افشین پیروانی، محمد پنجعلی، حمید درخشان، محمد مایلی‌کهن، ناصر محمدخانی، فرشاد پیوس، محسن عاشوری و ... همگی از افتخارات فوتبال ایران هستند که سابقه بازی کردن آنها در پرسپولیس بیش از 100 سال می‌شود اما آقایان با این کاری که کردند به همه پیشکسوتان بی‌احترامی شد و باید با مسببان آن برخورد شود. این یک شیطنت بود که می‌خواستند تمرکز باشگاه ما را به هم بزنند. و گرنه مگر می‌شود که مدیرعامل باشگاه سه روز دنبال بلیت باشد اما چند ساعت قبل از بازی این اتفاقات رخ بدهد؟

وی تصریح کرد: من شناسنامه فوتبال و باشگاه پرسپولیس هستم و نیازی به بلیت ندارم اما کار کسانی که این بی‌احترامی را کردند درست نبود. انصاری‌فرد خودش یک فوتبالیست و همه ما پیشکسوتان و هواداران پشتیبان او هستیم و امیدوارم قبل از اینکه او بخواهد در این باره حرفی بزند مسئولان مربوطه با متخلفان برخورد کنند و اجازه ندهند که این قضیه به راحتی تمام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۰۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان