//
کدخبر: ۲۱۴۹۹۱ //

مدیرعامل پرپسولیس: باشگاه استقلال حتی یک بلیت هم به ما نداد؛ به کمیته اخلاق شکایت میکنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حتی یک برگه بلیت هم به باشگاه پرسپولیس نداده‌اند. این اتفاق سابقه نداشته و برای باشگاه استقلال و دیگر مسوولان ذی‌ربط متاسفم. اگر برخورد لازم صورت نگیرد همه چیز را خواهم گفت.

مدیرعامل پرپسولیس: باشگاه استقلال حتی یک بلیت هم به ما نداد؛ به کمیته اخلاق شکایت میکنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

،محمد حسن انصاری فرد در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مایه تاسف بسیار است که شاهد هستیم برای دربی پیش رو، حتی یک برگه بلیت هم به باشگاه پرسپولیس نداده‌اند. چنین اتفاقی هرگز سابقه نداشته است. در گذشته، شاید مواردی بود که به باشگاه میهمان تعداد کمی بلیت داده باشند، اما متاسفانه به رغم پیگیری‌های مکرر در طی دو سه روز گذشته، فقط وعده‌های پوچ و توخالی و دروغین تحویل گرفته‌ایم و امروز و فردا کردن‌های بسیاری را شنیدیم. حالا باید بگوییم حتی یک برگه بلیت هم به باشگاه پرسپولیس نداده‌اند.

انصاری فرد تصریح کرد: شرکت توسعه و نگهداری به ما می‌گوید؛ سهمیه شما را به باشگاه استقلال داده‌ایم و باید از آنها بلیت بگیرید و باشگاه استقلال می‌گوید؛ خودمان مراجعه کننده داریم، بلیت کم می‌آوریم و نمی‌توانیم به شما بلیت بدهیم. مسبب این بی‌نظمی و بی‌اخلاقی، هر فرد یا گروهی باشد برایشان متاسف هستم و این شرایط را نشان دهنده بی‌اخلاقی آنها می‌دانم.

ما شکایت رسمی خود را به کمیته اخلاق ارسال خواهیم کرد. از شخص وزیر ورزش و جوانان درخواست می‌کنم به این ماجرا ورود کنند و با مسببان این اتفاق برخورد نمایند. همچنین جا دارد از رییس شورای تامین که امروز برای تهیه بلیت سهم باشگاه پرسپولیس، تکاپو و پیگیری زیادی داشتند تشکر کنم. بنده در این باره  کوتاه نخواهم آمد و اگر با مسببان این اتفاق برخورد نشود تصمیم خواهم گرفت و آنوقت ریز ماجرا را به مردم می‌گویم.

انصاری فرد گفت: رسم بر این است که باشگاه به مربیان، بازیکنان و دیگر اعضای تیم، اهالی رسانه، پرسنل و مدیران باشگاه، اسپانسرهای خود و دیگر ارباب رجوع و بویژه پیشکسوتان گرانقدر بلیت می‌دهد. هر باشگاه چه میزبان و چه میهمان در دربی سهمیه‌ای دارد و مایه تاسف است که در یک بازی بچه‌گانه و یک بی‌نظمی آشکار، شاهد آن هستیم که حتی یک برگه بلیت عادی و حتی طبقه دوم هم به باشگاه پرسپولیس تحویل داده نشده است، چه رسد به این که بلیت وی ای پی و یا جایگاه در اختیار پرسپولیس بگذارند. به خاطر این شرایط ما به ناچار حضور میهمانان اقتصادی، ویژه و پیشکسوتان خود را هم کنسل کردیم.

انصاری فرد در پایان گفت: بنده این اتفاق را ناشی از بی‌نظمی می‌دانم و نمی‌دانستم کارشکنی‌ها علیه پرسپولیس بعد از این قهرمانی‌ها تا این حد شدت خواهد گرفت. این را با صدای بلند بگویم که اولا انصاری فرد با این اتفاقات تخریب نمی‌شود و درثانی پرسپولیسی‌ها هم ما را درک کرده و از ما دلگیر نخواهند شد و این بی‌اخلاقی را  هم باید در کنار بعضی اتفاقات دیگر در کارنامه دربی‌ها ثبت کرد. حالا خوب درک می‌کنم که موفقیت‌های سرخ‌های با غیرت چه ترسی  به جان بسیاری انداخته است.

متاسفم و باید بگویم این بازی‌ها نخ‌نما شده است و هیچ تاثیری در روند کار ما نخواهد داشت. بنده به سهم  خود از اعضای تیم پرسپولیس و پیشکسوتان گرانقدر عذر می‌خواهم که چنین اتفاقی رخ داده است. برای بنده ناراحت کننده  است که می‌شنوم آقای پروین نصف شب برای دو  میهمان خود و دیگر پیشکسوتان عزیز دنبال بلیت بوده‌اند و حتی به بلیت عادی هم قناعت کرده‌اند اما... این اتفاق باید پیگیری شود و برخورد قاطع و لازم صورت گیرد وگرنه خودم با ذکر جزیی‌ترین مسایل، حرف‌هایی خواهم زد که از برخورد قاطع هم موثرتر باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۹۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان