//
کدخبر: ۲۱۴۶۹۳ //

برومند: با این روند استقلال، برای شهرآورد ‌می‌ترسم

دروازه‌بان اسبق باشگاه استقلال با اشاره به قابل قبول نبودن عملکرد «سیدحسین حسینی» تا این‌جای مسابقات لیگ برتر در دروازه آبی‌ها، اظهار داشت: استقلال با روندی که در پیش گرفته‌ برای شهرآورد کار سختی پیش‌رو دارد و مرا می‌ترساند.

برومند: با این روند استقلال، برای شهرآورد ‌می‌ترسم
به گزارش فرتاک نیوز،

«پرویز برومند» روز شنبه اظهار داشت: یک دروازه‌بان ستون تیم محسوب می‌شود و باید عملکردش طوری باشد که دیگر بازیکنان به او اعتماد کامل داشته باشند.

دروازه‌بان اسبق استقلال خاطرنشان کرد: حسینی روی گل خورده استقلال در دیدار با نفت مسجدسلیمان مرتکب اشتباه بزرگ و فاحشی شد و روی خروج اشتباهی که داشت حریف به گل تساوی رسید.

برومند تصریح کرد: این که حسینی نتوانسته به خوبی از دروازه استقلال محافظت کند به عملکرد مربی دروازه‌بان‌های استقلال نیز مربوط می‌شود؛ اشکالات این دروازه‌بان باید در تمرینات برطرف شود.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: استقلال با روندی که در پیش گرفته‌ است برای شهرآورد کار سختی را پیش‌رو دارد؛ با عملکردی که این تیم در هفته‌های اخیر به نمایش گذاشته است، می‌ترسم.

وی در پایان گفت: متاسفانه برخی از بازیکنان استقلال هنوز نمی‌دانند در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند و در حد و اندازه‌های این تیم بزرگ نیستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۶۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان