//
کدخبر: ۲۱۴۳۸۲ //

تلاش استراماچونی برای تفهیم استراتژی اش به شاگردانش

جانشینی سرمربی مشهوری همچون رانیری در نیمکت رهبری اینتر باعث شد مربی جوان ایتالیایی زودتر از چیزی که تصور می کرد طعم حضور در دلامادونینا را بچشد.

تلاش استراماچونی برای تفهیم استراتژی اش به شاگردانش
به گزارش فرتاک نیوز،

روزهای سیاه نراتزوری در سال 2012 باعث شد تا ماسیمو موراتی رئیس وقت این باشگاه با برکناری کلودیو رانیری تصمیم به بهره بردن از یک مربی جوان و جویای نام به نام آندره آ استراماچونی برای هدایت اینتر بهره ببرد، تصمیمی که باعث شد تا طرفداران پرشمار این تیم در دربی دلامادونینا شاهد یکی دیگر از بردهای حماسی و جالب توجه خود باشند.

حالا با گذشت چند سال استراماچونی با شرایطی مشابه هدایت تیمی در ایران را در دست گرفته که طرفدارانش بی شباهت با اینتری های دوآتشه نیستند. آندره آ در سه بازی اول با استقلال نتوانست انتظارات را برآورده کند تا با این شرایط نابسامان گام به یکی از حساس ترین و در عین حال سرنوشت سازترین بازی های خود در فوتبال ایران بگذارد، جدالی که خوب می داند می تواند آینده ای متفاوت برای او در نیمکت رهبری استقلال رقم بزند.

شاید به همین خاطر هم باشد که از دقایقی بعد از جدال با مسجدسلیمان او و دستیارانش به دنبال تغییر استراتژی برای دربی 90 پایتخت در روز یکشنبه هستند بلکه به نحوی هم دگرگونی تاکتیکی ایجاد کنند هم با کم و کاستی های موجود در اردو کنار بیایند. استراماچونی با تجربه حضور در فوتبال تاکتیکی ایتالیا مسلما در روز یکشنبه با استراتژی متفاوتی برای عبور از سد رقیبی مثل پرسپولیس وارد زمین خواهد شد و در این روزها نیز مشغول تفهیم این استراتژی به شاگردانش است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۳۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان