//
کدخبر: ۲۱۴۲۸۹ //

برانکو: با اولین پرواز به ایران می‌آیم

وقتی دوست ایرانی‌ برانکو به او گفت در تهران شایعه شده گزینه سرمربیگری تیم امید ایران هستی، با خنده جواب داد: «چه خوب، با اولین پرواز به ایران می‌آیم!»

برانکو: با اولین پرواز به ایران می‌آیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 وقتی برخی رسانه‌ها خبر دادند باشگاه الاهلی عربستان غرامت فسخ قرارداد برانکو را پرداخت کرده، برای اطلاع از صحت و سقم این خبر با دوست ایرانی برانکو تماس گرفتیم و پرسیدیم از ایوانکوویچ خبر تازه‌ای دارد؟

 حالا از اینجا به بعد را از زبان دوست ایرانی برانکو بخوانید: برانکو شایعه غرامت گرفتن از الاهلی را تکذیب کرد و گفت قرار است به دفتر باشگاه الاهلی بروم و با آن‌ها درباره قطع همکاری حرف بزنم. با من تماس گرفتند و گفتند قراردادم را یک‌طرفه فسخ کرده‌اند.

برانکو که برای بازگشت به کرواسی آماده می‌شد، حرف زدن درباره دلایل جدایی‌اش از الاهلی را به آینده موکول کرد و درباره احتمال همکاری‌اش با باشگاه چینی هم چیزی نگفت، ولی وقتی دوست ایرانی‌اش به او گفت در تهران شایعه شده گزینه سرمربیگری تیم امید ایران هستی، با خنده جواب داد: «چه خوب، با اولین پرواز به ایران می‌آیم!»

جالب است بدانید فدراسیون فوتبال برای پرداخت دستمزد ماهانه ۱۵ هزار دلاری زلاتکو کرانچار هم مشکل داشت و حتی نتوانست ماهی ۷ هزار دلار برای دستیار خارجی فرهاد مجیدی جور کند و معلوم است برانکو باید قضیه همکاری‌اش با تیم امید را شوخی بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۲۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان