//
کدخبر: ۲۱۳۴۸۹ //

اظهارات پیشکسوت استقلال درباره دیاباته

علی موسوی پیشکسوت استقلال گفت: در نیمه اول آقای دیاباته در نوک حمله بود که در حملات بسیار کند ظاهر شد و تقریبا سرعت بازی استقلال را گرفت.

 اظهارات پیشکسوت استقلال درباره دیاباته
به گزارش فرتاک نیوز،

علی موسوی با بیان اینکه استقلال مقابل رقبای خود قاطع عمل نمی‌کند گفت: تیم باید در خط حمله بهتر از این عمل کند و از موقعیت هایش استفاده لازم را ببرد اما اینطور نیست چرا که تیم قدرت عمل لازم را ندارد.  

وی تاکید کرد: کاری از دست استراماچونی بر نمی‌آید چرا که تازه به این تیم آمرده و بازیکنان هم جدید هستند.

مهاجم سابق استقلال درباره وضعیت استقلال در داربی تهران که هفته آینده برگزار می‌شود گفت: داربی شرایط متفاوتی دارد. هر دو تیم با تمام وجود بازی می‌کنند. در خیلی از دیدارها تیمی که وضعیت خوبی نداشته به پیروزی رسیده است. هر تیمی که راحت‌تر و بدون استرس به توپ ضربه بزند، برنده داربی می‌شود.

موسوی با تاکید بر اینکه پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان می‌توانست روحیه این تیم را قبل از داربی بالا ببرد، گفت: بعد از دو مساوی و یک باخت استقلال به مصاف داربی می‌رود که شرایط خوبی نیست.

مهاجم سابق استقلال درباره ناکامی استقلال در سومین دیدار لیگ برتری و از دست دادن پیروزی گفت: استقلال دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول آقای دیاباته در نوک حمله بود که در حملات بسیار کند ظاهر شد و تقریبا سرعت بازی استقلال را گرفت. استقلال تیم تهاجمی و سرعتی است اما دیاباته سنگین است.

وی ادامه داد: دیاباته به درد مواقعی می‌خورد که تیم سراسر حمله است و او می‌تواند در داخل محوطه جریمه ضربات نهایی را بزند اما نمی‌تواند از پشت محوطه جریمه بازیسازی هم کند و برای خودش موقعیت بسازد.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه ورود تبریزی به جای دیاباته مصدوم گزینه خوبی بود، خاطرنشان کرد: استقلال در نیمه دوم بهتر از نمیه نخست عمل کرد. متاسفانه تیم در گل زدن و تمام کنندگی مشکل داشت و نتوانستیم از برتری نیمه دوم استفاده کنیم و روی ضربه ایستگاهی مشکل داشتیم.

موسوی درباره گل خوردن استقلال در اواخر بازی‌ها خاطرنشان کرد: از دقیقه هشتاد به بعد بازیکنان استقلال مضطرب می‌شوند. باید روی این موضوع کار شود. تیم در این دقایق روی ضربات ایستگاهی متزلزل است.

وی تاکید کرد: اگر استقلال با قدرت نیمه دوم را شروع کند و گل دوم را بزند، دیگر استرسی از بابت گل خوردن نخواهد داشت. متاسفانه استقلال با نتیجه ضعیف پیش آمده است و در نیمه دوم هم در یارگیری ضعیف عمل می‌کند. استقلال تیمی است که باید با تمام وجود بازی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۴۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان