//
کدخبر: ۲۱۲۶۱ //

جنگ استقلال و سپاهان بر سر هافبک ازبکستانی

در حالی که سپاهان خواهان ادامه حضور سرور جپاروف در این تیم برای فصل آینده شده اما به نظر می‌رسد استقلالی‌ها قصد دارند او را در پایان فصل به جمع خودشان برگردانند.

جنگ استقلال و سپاهان بر سر هافبک ازبکستانی
به گزارش فرتاک نیوز،

 این در حالی است که امروز سرپرست سپاهان از تمایل جپاروف به ماندن در اصفهان خبر داده بود اما دو مصاحبه از دو مقام مسئول در استقلال نشان داد سپاهانی‌ها برای نگه داشتن جپاروف در اصفهان کار سختی دارند. شنبه شب علیرضا منصوریان در نشست خبری خود پس از بازی با صبای قم گفت: «با تمام احترام به تیم سپاهان با توجه به اینکه تیم جوان ما نیاز به تجربه دارد، می‌خواهیم جپاروف فصل آینده در کنار ما باشد.» امروز بهتاش فریبا مدیر فنی باشگاه استقلال هم در مصاحبه با کاپ گفت: «ما درباره این بازیکن هیچ بحثی نداریم. او با ما یک سال و نیمه قرارداد دارد و 6ماه به صورت قرضی راهی سپاهان شده و حالا هم به او احتیاج داریم.»

 

با تاکید منصوریان و فریبا به لزوم بازگشت جپاروف به استقلال در پایان فصل، سپاهان باید به دنبال راه دیگری برای پر کردن جای خالی جپاروف باشد. البته ممکن است استقلالی‌ها در آینده با مذاکره با سپاهانی‌ها به ماندن جپاروف در سپاهان رضایت بدهند و شاید برآورده کردن خواسته مالی باشگاه استقلال بتواند جپاروف را در اصفهان ماندنی کند.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان