//
کدخبر: ۲۱۲۱۹۴ //

تراکتور از تیغ حاشیه گذشت

تراکتور امسال اگر از بین حواشی عجیب و غریب تیم‌های متمول بی‌آسیب بیرون بیاید، شانس مسلم قهرمانی در لیگ است.

تراکتور از تیغ حاشیه گذشت
به گزارش فرتاک نیوز،

شاید به جرأت بتوان گفت نمی‌شود تیمی جز تراکتور را نام برد که هوادارانش از لیگ‌های پایین‌تر به پایش نشسته باشند و الان در روزگار شکوفایی در حال چشیدن طعم قدرت هستند. این وسط‌ها شاید چندین بار حواشی مختلف سد راه‌شان شده باشد، اما حالا فوتبال ایران پذیرفته که تراکتور همیشه در قامت یک مدعی تراز اول در فوتبال ایران باشد. تراکتور امسال مثل سال قبل معدن ستاره است؛ با این تفاوت که آن‌ها یک ستاره هم روی نیمکت‌شان دارند؛ «مصطفی دنیزلی» و آن‌ها اگرچه شروع چندان امیدوارکننده‌ای در مسجدسلیمان نداشتند، اما با ارائه یک بازی منطقی و جذاب، پرسپولیس را در تبریز زمین‌گیر کردند، تا هواداران پرشور آن‌ها به شم قدرت تیم و البته سرمربی‌شان ایمان بیاورند. تراکتور امسال روی کاکل باتجربه‌هایش می‌چرخد از خط دفاعی با حاج‌صفی تا خط میانی با شجاعی و دژاگه، تا خط حمله با ساسان انصاری و احتمالاً این سورپرایز جدید افندی، یعنی «کوین فورچونه» از فرانسه.

پرشور‌های تبریز، اما امسال روی لبه تیغ خطرناکی گام می‌گذارند؛ تیمی که قابلیت قهرمانی دارد و این توقع را در بین مردم ایجاد کرده، حتماً قابلیت به حاشیه رفتن هم دارد. چه اینکه مالک آن‌ها در برنامه زنده تلویزیونی تا حدودی برای رفتن به سمت حواشی، هرچند ناخودآگاه، اما گام بردارد.

تراکتور امسال اگر از بین حواشی عجیب و غریب تیم‌های متمول بی‌آسیب بیرون بیاید، شانس مسلم قهرمانی در لیگ است که به مراتب از ادوار قبلی تیم‌هایش کار سخت‌تری دارند و از همین الان سپاهان، استقلال، پرسپولیس و حتی شهرخودرو مدعی قهرمانی‌اند. پس ناگفته پیداست که قهرمانی در این لیگ، به مراتب باارزش‌تر از قهرمانی در هر دوره‌ای است. پرشور‌ها در نیم‌فصل اول با قرعه خوبی مواجه شده‌اند. آن‌ها از پرسپولیس در تبریز پذیرایی کردند و از استقلال و شهرخودرو دو مدعی دیگر هم باید در شهر خودشان میزبانی کنند تا در سایه حمایت هواداران شانس ۶ امتیاز ارزشمند را داشته باشند.

شاگردان دنیزلی اگر در نیم‌فصل اول امتیازات خوبی جمع کنند برای نیمه دوم لیگ راه آسان‌تری پیش رو خواهند داشت و قدم به قدم به قهرمانی نزدیک‌تر خواهند شد. مخصوصاً که به نظر می‌رسد مهاجم فرانسوی آن‌ها مثل استوکس سال قبل، یک سورپرایز برای هواداران و کلاً فوتبال ایران باشد. زنوزی از معدود سرمایه‌گذاران باشگاه‌داری خصوصی در ایران است و مصاحبه او با تلویزیون و ادعاهایش درباره رسانه‌ها، پیشنهاد استقلال به وی و ماجرا‌های امروز تیم‌داری‌اش شاید تبریزی‌ها را مجاب کند که از او بخواهند دست به عصاتر در اظهاراتش قدم بردارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۱۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان