//
کدخبر: ۲۱۲۱۹۲ //

افشاگری سلطان استقلال در مورد رفتارهای استراماچونی

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال گفت: استقلال اوضاع خوبی ندارد. در دو بازی اول نتوانست انتظارات را برآورده کند. البته که باید قبول کنیم کمی هم شانس با این تیم یار نبود.

افشاگری سلطان استقلال در مورد رفتارهای استراماچونی
به گزارش فرتاک نیوز،

علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال از اتفاقاتی که برای حسن روشن بازیکن قدیمی این باشگاه افتاده، دلخور است و ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر این مشکل حل شود. با وی در خصوص شرایط استقلال و عملکرد استراماچونی به صحبت پرداختیم.

‌می‌دانید که حسن روشن به ۷۲ ضربه شلاق محکوم شده است؟

علی جباری:

    این خبر را شنیدم و خیلی هم از این موضوع ناراحت شدم. سعی می‌کنم آن‌ها را با یکدیگر آشتی بدهم. بالاخره روشن یک قهرمان ملی است و برای تیم ملی افتخارآفرینی کرده است. باید در یک فضای دوستانه این موضوع حل شود. حتی به علی سامره زنگ زدم که جواب تلفنم را نداد.

اگر دادگاه رأی به شلاق خوردن روشن داد، تکلیف چیست؟

علی جباری:

    اگر این اتفاق بیفتد من حاضرم جایش شلاق بخورم. اصلا این مسائل نباید در فوتبال پیش بیاید که کسی بخواهد از دیگری شکایت کند.

در خصوص اوضاع استقلال هم صحبت کنید؟

علی جباری:

    استقلال اوضاع خوبی ندارد. در دو بازی اول نتوانست انتظارات را برآورده کند. البته که باید قبول کنیم کمی هم شانس با این تیم یار نبود. امیدوارم در ادامه بتوانند بهتر عمل کنند.

فکر می‌کنید استقلال در حال حاضر نیاز به بازیکن جدید دارد؟

علی جباری:

    استقلال نیاز به سه بازیکن جدید دارد؛ در پست دفاع، هافبک هجومی و مهاجم باید بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیریم. به نظر من مهاجم جدید استقلال کارایی لازم را ندارد. در این دو بازی، سه موقعیت خوب گلزنی به دست آورد، اما نتواست از آن‌ها استفاده کند. به نظر من با قدی که او دارد باید در سرزنی و گلزنی موفق‌تر عمل کند.

استراماچونی هم اختلاف‌هایی با مسوولان استقلال دارد؟

علی جباری:

    به نظر من استراماچونی از بیرون خط می‌گیرد. داستان مترجم هم بهانه بود. او باید حرفه‌ای‌تر عمل کند و بیشتر تمرکزش را برای موفقیت استقلال بگذارد.

شنیدید که در تمرین استقلال بین چند بازیکن درگیری به وجود آمده است؟

علی جباری:

    متاسفانه این موضوع را شنیدم و این برمی‌گردد به مدیریت استقلال. متاسفانه اگر تیم بزرگتر داشت این مسائل پیش نمی‌آمد. امیدوارم با این بازیکنان برخورد صورت بگیرد.

کمتر از دو هفته دیگر دربی دور رفت برگزار خواهد شد. نظرتان در مورد این بازی چیست؟

علی جباری:

    استقلال باید در آن بازی شرایط خوبش را پیدا کند، زیرا هواداران انتظار دارند که استقلال در آن بازی به موفقیت برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۱۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان