//
کدخبر: ۲۱۲۰۵ //
مدیر برنامه‌های نریمان‌جهان:

مگر برانکو دیوانه است که بازیکن مصدوم بگیرد؟

مدیر برنامه‌های بازیکن تیم پرسپولیس پاسخ صحبت‌های سرپرست تیم فوتبال ماشین‌سازی را داد.

مگر برانکو دیوانه است که بازیکن مصدوم بگیرد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

علی خاکزاد، سرپرست تیم فوتبال ماشین‌سازی روز گذشته در صحبت‌هایی اعلام کرد که سامان نریمان‌جهان با گول زدن مسئولان ماشین‌سازی از آنها رضایت‌نامه گرفته و به پرسپولیس رفته است.

مجید نریمان‌جهان درباره صحبت‌های خاکزاد، گفت: مصاحبه ایشان را خواندم. ابتدا امیدوارم این حرف‌ها واقعاً از قول خاکزاد نباشند. اگر این صحبت‌ها واقعیت داشته باشد، شبیه یک جُک پنج ستاره می‌ماند! سامان قبل از آمدن فرهاد کاظمی به ماشین‌سازی، اعلام کرد که مشکل کوچکی دارد. شکم سامان درد می‌کرد. او نزد چند پزشک رفت، اما آنها مشکل او را تشخصیص ندادند. سامان نزد همه پزشکان با هزینه شخصی رفته بود و آنها هم گفته بودند مشکلی نداری. او همه این‌ها را هم به خود آقای خاکزاد و هم به آقای کاظمی گفته بود.

مدیر برنامه‌های سامان نریمان‌جهان افزود: خاکزاد ادعا کرده که برای حرف‌هایش مدرک دارد، در حالی که اصلاً مدرکی وجود ندارد، چون سامان مصدومیتی نداشت. اگر بخواهند مدرک سونوگرافی‌های سامان را هم می‌توانیم ارائه کنیم. سامان فتق داشت و آقای کاظمی هم به او گفته بود که باید عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: فقط می‌توانم بگویم که برای خاکزاد متأسفم. آقایان اگر می‌خواهند باخت‌های ماشین‌سازی را توجیه کنند، این راهش نیست. اگر هم می‌خواهند سامان را خراب کنند، بدانند بازی‌هایی که پسر من برای تیم‌های تبریزی انجام داده، خیلی از چیزها را اثبات می‌کند. او همیشه با جان و دل بازی کرده است و این وصله‌ها به سامان نمی‌چسپد. بهتر است آقای خاکزاد دنبال این بروند که چرا تیم‌شان به دسته یک سقوط کرد. این صحبت‌های بچه‌گانه، نه تنها به ماشین‌سازی کمک نمی‌کند، بلکه اوضاع این تیم را بدتر هم می‌کند.

پدر و مدیر برنامه‌های سامان نریمان‌جهان، در ادامه انتقاداتش از صحبت‌های سرپرست تیم گسترش فولاد، گفت: بابت این حرفم از همه مسئولان و کادر فنی تیم پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم، اما مگر برانکو و دستیارانش شعور ندارند که یک بازیکن مصدوم را جذب کنند؟! مگر آنها دیوانه هستند که دو بازیکن جوان را به ماشین‌سازی بدهند، اما در مقابل، یک بازیکن مصدوم را جذب کنند؟

نریمان‌جهان ادامه داد: اصلاً من می‌گویم که ما برای صدور رضایت‌نامه سامان، به مسئولان باشگاه ماشین‌سازی دروغ گفتیم، اما آیا ماشین‌سازی هم با این تشکیلاتش یک پزشک ندارد که وضعیت سامان را بداند. آقایان سامان نریمان جهان را به پرسپولیس دادند، اما در قبالش فقط دو بازیکن زیر 23 سال گرفتند و حالا می‌خواهند این اشتباهات‌شان را توجیه کنند. به هر حال این هم یک نوع جوان‌گرایی است، البته جوان‌گرایی به سبک ماشین‌سازی. آقای خاکزاد! به زبان آوردن این صحبت‌ها، توهین به شعور هواداران ماشین‌سازی و پرسپولیس است. سامان کسی نیست که دروغ بگوید و همیشه نان حلال سر سفره‌اش می‌برد.

وی تصریح کرد: امیدوارم ماشین‌سازی دوباره به لیگ برتر برگردد، اما این‌بار افرادی به این باشگاه بیایند که مدیریت بلد باشند، نه اینکه ندانم‌کاری خودشان را گردن بازیکن بیاندازند. آقایان همه را مقصر و بی‌عقل می‌دانند، اما خودشان را عقل کل!

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان