//
کدخبر: ۲۱۱۵۸۸ //

امیدوارم کالدرون بتواند پا جای برانکو بگذارد/ مطمئن باشید استراماچونی در لیگ ما موفق خواهد شد

مدافع سابق سرخابی‌ها مدعی است که سرمربیان استقلال و پرسپولیس قادر خواهند بود در ادامه تدابیر فنی خود را در این تیم اجرا کنند.

 امیدوارم کالدرون بتواند پا جای برانکو بگذارد/ مطمئن باشید استراماچونی در لیگ ما موفق خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی انصاریان، مدافع سابق پرسپولیس که این روزها بیشتر در دنیای هنر فعالیت دارد، مدعی است که این تیم قادر خواهد بود در ادامه به نتایج بهتری در لیگ دست یابد.

او درباره اینکه در شرایط فعلی که بیشتر در دنیای هنر حضور دارد، دیدارهای فوتبال و خصوصا بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کند یا خیر گفت: کم‌وبیش بازی‌ها را پیگیری می‌کنم. بازی دوم این تیم را کامل تماشا کردم ولی متأسفانه پرسپولیس شکست خورد البته بازی کردن در تبریز سخت است. دنیزلی مربی بسیار باهوشی است البته این را هم باید در نظر بگیریم بازی‌های نخست لیگ است و تیم‌ها هنوز شکل واقعی خود را به دست نیاوردند. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همان ابتدای فصل امتیازات را جمع‌آوری کند چه در بازی‌های داخل خانه و چه در بازی‌های خارج خانه.

وی درباره اینکه عملکرد فنی کالدرون را طی دو دیدار اخیر چطور ارزیابی کرده گفت: زود است بخواهیم در موردش حرف بزنیم البته توقع مردم از پرسپولیس بالاست زیرا برانکویی در این تیم حضور داشته که سه فصل پیاپی این تیم را قهرمان کرده است امیدوارم کالدرون هم بتواند پا جای برانکو بگذارد.

مدافع سابق پرسپولیس درباره تغییرات شکل گرفته روی صندلی مدیریت باشگاه گفت: اصلاً در مورد ایشان نظری ندارم نمی‌دانم چرا هر وقت هیچ‌کس نیست ایشان هست معمولاً همیشه یکی از انصاری‌فردها حضور دارند که به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شوند. نمی‌دانم جریان چیست پنج نفر دیگر گزینه مدیرعاملی پرسپولیس هستند اما یک‌دفعه انصاری‌فرد که هیچ سابقه خوبی در پرسپولیس ندارد مدیرعامل می‌شود. هر وقت ایشان در پرسپولیس حضور داشته این تیم به مشکل خورده هر چه ما بدهی داشتیم مال زمان ایشان است.

انصاریان که سابقه حضور در استقلال را نیز در دوران بازیگری در کارنامه دارد، درباره شرایط آبی‌پوشان نیز گفت: فکر می‌کنم باید به مربی استقلال بیشتر فرصت بدهیم نباید در خصوص ایشان عجله کنیم در بازی اول که ایشان خیلی عصبی بود آن‌هم به خاطر این بود که مترجمش کنارش حضور نداشت همیشه ما ادعا داریم همه کار می‌کنیم اما در انجام دادن آسان‌ترین کار ممکن مشکل داریم.

وی درباره اینکه تصورش از عملکرد استراماچونی چیست و آیا او در این تیم قادر به دستیابی به موفقیت خواهد بود گفت: قطعاً این چنین خواهد شد. استراماچونی از کشور ایتالیا آمده از لیگ کالچیو که ما آرزوی دیدن بازی‌های آن‌ها را داشته‌ایم او سختی‌های آنجا را دیده و مطمئن باشید در لیگ ما موفق خواهد شد.

بازیکن جنجالی دربی‌ها درباره پیش بینی‌اش از دربی پیش رو گفت: این دو تیم خیلی زود به یکدیگر برخورد کردند کاش این بازی هفته ششم یا هفتم بود تا بازی جذاب شود. البته من از کلاس هر دو مربیگری خوشم می‌آید آنها با هیجان تیم‌های خود را هدایت می‌کنند.

انصاریان در پایان درباره چالشی که بین علیپور- هواداران و باشگاه رخ داده نیز گفت: همیشه یادتان باشد هیچ وقت بازیکن را مقابل هوادار نگذارید. امیدوارم مشکل او هم هر چه زودتر حل شود. او طی فصول اخیر عملکرد خوبی داشته و باید همچنان با روحیه به کارش ادامه دهد و باز شاهد گل‌های حساس و تاثیرگذار او باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۵۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان