//
کدخبر: ۱۹۷۷۰۳ //

تنش در یک‌قدمی آبی‌ها؛ ستاره سابق پرسپولیس در آستانه حضور در استقلال!

بنابر شنیده‌ها برخی از اعضای هیئت مدیره استقلال در تلاش هستند تا رحمان رضایی را جایگزین پیروز قربانی روی نیمکت آبی‌ها کنند.

تنش در یک‌قدمی آبی‌ها؛ ستاره سابق پرسپولیس در آستانه حضور در استقلال!
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از انتخاب آندره‌آ استراماچونی به عنوان سرمربی جدید استقلال، نام چند مربی ایرانی  برای دستیاری مرد ایتالیایی مطرح شد، ک ه یکی از آن‌ها رحمان رضایی بود.

اما به دلیل سابقۀ بازی رضایی در پرسپولیس، مطرح شدن نام او برای نشستن روی نیمکت آبی‌ها، انتقادات زیادی را از سوی هواداران و برخی پیش‌کِسوتان آبی‌پوشان در پی داشت.

بنابراین مسئولان باشگاه ترجیح دادند، پیروز قربانی، بازیکن سابق استقلال را به عنوان دستیار ایرانی استراماچونی انتخاب کنند. اما او یک روز پس از مراسم معارفۀ سرمربی جدید، در کمال تعجب از سمت خود کناره‌‌گیری کرد.

حال شنیده می‌شود برخی اعضای هیئت مدیره باز هم در تلاش هستند رضایی را جایگزین قربانی کنند. یکی از دلایل اصرار آن‌ها برای انتخاب مدافع سابق سرخ‌ها، حضور در فوتبال ایتالیا و داشتن رابطۀ خوب با استراماچونی است. حتی ظاهراً او یکی از رابط‌های آبی‌ها با مربی ایتالیایی برای حضورش در استقلال بوده است.

 انتخاب ستاره سابق پرسپولیس به عنوان مربی استقلال، می‌تواند در آینده‌ای نزدیک تنش‌هایی میان هواداران و نیمکت این تیم ایجاد کند!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۷۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان