//
کدخبر: ۲۱۰۶۸۵ //

رضایت گوچی از بازگشت به لیگ اردیویسه

مهاجم ایرانی جدید پک زووله هلند از بازگشت به لیگ اردیویسه ابراز رضایت می‌کند.

رضایت گوچی از بازگشت به لیگ اردیویسه
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا قوچان‌نژاد که از دوران جوانی فوتبال خود را در هلند آغاز کرده و بیشترین دوران بازی خود را در این کشور پشت سر گذاشته، در دور رفت فصل اخیر ۱۰ بازی برای آپوئل نیکوزیا قبرس انجام داد و دو گل به ثمر رساند و در نیم‌فصل دوم هم راهی اف. سی. سیدنی شد که علاوه بر زدن یک گل در ۱۱ مسابقه، به همراه این تیم به قهرمانی در اِی لیگ استرالیا دست یافت.

گوچی بعد از یک فصل بازی در چارلتون انگلیس، طی سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ برای هیرنفین به میدان رفت که در ۷۰ مسابقه لیگ اردیویسه هلند موفق به زدن ۲۹ گل شد و اکنون دوباره در روز آخر نقل و انتقالات تابستانی به این کشور بازگشت.

قوچان‌نژاد شب گذشته با انتقالی به مدت دو فصل به زووله پیوست تا بازی در چهارمین باشگاه هلندی را در دوران فوتبال خود تجربه کند و امیدوار به تکرار روزهای درخشان خود در این کشور باشد.

گوچی درباره انتقال به پک زووله به سایت این باشگاه گفت: « از بازگشت دوباره در فوتبال هلند و به ویژه پیوستن به زووله بسیار خوشحال هستم؛ من از رقابت‌های لیگ اردیویسه شناخت داشته و آن را خیلی دوست دارم.»

این مهاجم ایرانی اضافه کرد: «تمام تلاشم را برای پیشرفت بیشتر تیم و خودم در پک زووله انجام خواهم داد و مشتاقانه منتظر اولین مسابقه برای این تیم در تاریخ ۱۵ سپتامبر مقابل والویک هستم.»

گفتنی است، نخستین مسابقه پک زووله که احتمالا رضا قوچان‌نژاد را در ترکیب خواهد داشت روز یکشنبه، بیست و چهارم شهریورماه در استادیوم خانگی مکس پارک برابر والویک قعرنشین خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۶۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان