//
کدخبر: ۲۱۰۴۴۶ //

انصاری فرد: علیپور یک پرسپولیسی واقعی است/ کالدرون با پرسپولیس روزهای خوبی را رقم خواهد زد

مدیرعامل پرسپولیس اولین هفته کاری اش را با شکست برابر تراکتور در یک بازی حساس آغاز کرد هرچند مسایل دیگری چون بدهی های باشگاه و جدایی علی علیپور نیز در این دوران کوتاه از جمله چالش های او هستند.

 انصاری فرد: علیپور یک پرسپولیسی واقعی است/ کالدرون با پرسپولیس روزهای خوبی را رقم خواهد زد
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس سرانجام چند روز قبل یک مدیر کاملا فوتبالی را به خود دید. محمد حسن انصاری فرد برای دومین بار و بعد از دوازده سال به این باشگاه بازگشت. هرچند شرایط دومین دوره مدیریت متفاوت از اولین دوره است. او پرسپولیس را در هفته دوم رقابت ها تحویل گرفت و حالا باید تلاش کند که مدافع سه عنوان قهرمانی را در اوج نگه دارد. انصاری فرد در گفت و گو با "ایران ورزشی" درباره انتقادهایی که برخی پیشکسوتان از شکست برابر تراکتور انجام دادند گفت:« پیشکسوتان سال‌های زیادی برای این تیم زحمت کشیده‌اند و من وظیفه خودم می‌دانم که قدردان زحمات‌شان باشم. از زمانی هم که من آمدم حمایت‌شان را دیده‌ام و امیدوارم خدا توفیق دهد تا شرمنده‌شان نشویم.» او درباره انتقاد برخی از پیشکسوتان از انتخاب او به عنوان مدیرعامل باشگاه هم گفت:« این حق آنها است که انتقاد کنند و شک نکنید که من تمام انتقادهای سازنده را می‌پذیرم و اگر واهمه‌ای از این موضوع داشته باشم هیچ‌وقت نمی‌توانم ضعف‌هایم را پوشش دهم. حتی انتقادهایی که سازنده نباشد را هم می‌شنوم. شاید در این میان اندک پیشکسوتانی باشند که انتقاد کنند، البته دلیلی ندارد ناراحت شوم چون همه نباید نگاه مثبتی داشته باشند.

ستاره پرسپولیس و تیم ملی در دهه شصت در ادامه در ارتباط با انتقادهایی که از مربی آرژانتینی هم شده و حتی دربی هفته چهارم را آخرین فرصت برای او دانستند گفت:« اینطور نیست. همه ما می‌دانیم دربی با همه بازی‌ها برای هواداران دو تیم فرق می‌کند. هر چقدر هم بگوییم یک بازی سه امتیازی است باز هم حساسیتش را برای هواداران و البته رسانه‌ها دارد. حتی آنهایی که علاقه‌ای به فوتبال ندارند و شاید سالی یک بازی را هم تماشا نکنند برای این بازی وقت می‌گذارند و یا حداقل نتیجه‌اش را پیگیری می‌کنند.» او با اشاره به موفقیت هایش به عنوان بازیکن و مدیر در دربی های تهران گفت:« من خاطرات خوبی از دربی دارم و امیدوارم برنده این بازی بزرگ، پرسپولیس باشد.»

 

کالدرون مربی بزرگی است

انصاری فرد در ادامه با اشاره به گابریل کالدرون هم گفت:«  من قبلاً هم گفتم که کالدرون مربی بسیار بزرگی است و فینال جام‌جهانی را تجربه کرده است. او اعتبار و آبرویش را گذاشته تا تیم نتیجه بگیرد. آقای کالدرون تیمی را تحویل گرفته که شاید به‌جز چند بازیکن، در بستن آن دخالتی نداشته، البته پرسپولیس نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی نداشته و همین یک ویژگی بزرگ است.»

او با تایید این موضوع که از این مربی حمایت خواهد کرد گفت:«صددرصد از کالدرون حمایت می کنم. ایشان به زمان نیاز دارد. ما می‌دانیم قهرمان شدن و هت‌تریک آن سخت و پوکر کردن آن خیلی سخت‌تر است که نیاز به همدلی و اتحاد میان هواداران، پیشکسوتان و ارکان باشگاه دارد.»

مدیرعامل پرسپولیس افزود: «امروز همه تیم‌ها خیلی بیشتر از قبل با انگیزه مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند، اما پرسپولیس ثابت کرده که می‌تواند از غیرممکن‌ها ممکن بسازد. من این عزم و اراده را در سرمربی تیم و بازیکنان می‌بینم. آقای کالدرون به‌همراه کادرش ساعت‌ها در محل تمرین حضور دارند و برای تمرینات طراحی می‌کنند. همین که ایشان با این سن و سال و آمادگی جسمانی داخل زمین پابه‌پای بقیه تمرین می‌کند نشان از انگیزه و اهداف بلندش دارد. وظیفه ما حمایت کردن است و قطعاً این کار را انجام می‌دهیم.»

او همچنین در ارتباط با قرعه پرسپولیس و بازی های دشوار این تیم در شش هفته ابتدایی گفت:« به هر حال باید با تمام تیم‌ها بازی کنیم اما همانطور که اشاره کردید در هفت هفته ابتدایی با مدعیان بازی داریم که دربی هم یکی از آنها است. اتفاقاً در همین هفته‌ها به حمایت بیشتر هواداران نیاز داریم. مطمئن باشید کالدرون با پرسپولیس روزهای خوبی را رقم خواهد زد. بازیکنان فعلی همان‌هایی هستند که دوران طلایی را برای این تیم رقم زدند، تاریخ‌ساز بودند و هفت جام قهرمانی را در سه سال به‌دست آوردند.»

انصاری فرد در ادامه درباره موضوع علی علیپور که قصد جدایی و رفتن به تیمی خارجی دارد هم گفت:« علیپور یک پرسپولیسی واقعی است و می‌داند همانطور که او به تیم کمک کرده پرسپولیس هم به او کمک کرده است. قبل از بازی با تراکتور این بحث مطرح شد اما از آنجا که نباید تمرکز او به‌هم بریزد بعد از بازی، با آقای کالدرون و خود بازیکن صحبت کردیم و گفتیم در این شرایط نمی‌توان مهاجمی را جایگزین او کرد و خواستیم مثل همیشه با انگیزه در تمرینات و بازی‌ها حاضر شود و به‌نوعی پرونده نقل‌و‌انتقالات این بازیکن را فعلاً بستیم.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۴۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان