//
کدخبر: ۲۰۹۱۲۸ //

انصاری فرد: مترصد حمله به ۳ جام هستیم/ عرب در هیات مدیره می ماند

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: حاضرم برای این موضوع قسم بخورم، چون آن داستان مربوط به 15 تیر ماه بود و ربطی به این موضوع نداشت.

انصاری فرد: مترصد حمله به 3 جام هستیم/ عرب در هیات مدیره می ماند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد حسن انصاری‌فرد در گفت و گو با بخش خبری شبکه  سوم بعد از انتخابش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما از چند روز پیش مذاکراتی با آقایان سلطانی‌فر و همچنین داورزنی داشتیم و بعد از چندین جلسه این تکلیف به گردن من گذاشته شد. امروز هم در نشست هیات مدیره مقرر شد به عنوان مدیرعامل این باشگاه خدمت کنم.

وی افزود: البته به هواداران پرسپولیس باید بگویم که پیش از اینکه مدیرعامل این باشگاه باشم باید بگویم من از 11 سالگی هوادار این تیم بودم، بعد بازیکن پرسپولیس شدم و بعد مربی این تیم شدم و الان خدا توفیق داده که به این باشگاه به عنوان مدیرعامل خدمت کنم.

انصاری‌فر در خصوص اینکه آیا استعفایش در فوتسال ربطی به انتخاب امروزش داشت یا خیر گفت: حاضرم برای این موضوع قسم بخورم، چون آن داستان مربوط به 15 تیر ماه بود و ربطی به این موضوع نداشت. صحبت‌های حضورم در پرسپولیس مربوط به همین چند روز اخیر است.

وی در خصوص اینکه عرب در هیات مدیره ماندنی شده است گفت: بله او در هیات مدیره حضور دارد و از امروز در کنار هم کار خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: اولا پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و ما می‌خواهیم این آرامش برقرار باشد. عرب زحمت کشیده و تیم خوبی بسته و ما هم باید با آرامش این مسیر را ادامه بدهیم.ما شایسته حضور در آسیا هستیم و مترصد حمله به 3 جام هستیم. ما عاشق این هواداران هستیم و امیدواریم رضایت هواداران را با کسب عنوان قهرمانی کسب کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۱۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان