//
کدخبر: ۲۰۸۴۱۲ //

تاتنهام برای اریکسن ۵۰ میلیون پوند می خواهد

دیلی میل می‌گوید اگر پیشنهادی 50 میلیون پوندی برای کریستین اریکسن به دست تاتنهام برسد احتمال جدایی او از این باشگاه همچنان وجود دارد.

تاتنهام برای اریکسن 50 میلیون پوند می خواهد
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید مائوریسیو پوچتینو، سرمربی و دانیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام به توافق رسیده‌اند که اگر از سوی باشگاه‌های اروپایی پیشنهادی 50 میلیون پوندی برای جذب کریستین اریکسن به باشگاه تاتنهام برسد، او می‌تواند از این باشگاه جدا شده و راهی باشگاهی دیگر شود.

درحالیکه کمی بیش از یک هفته به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در دیگر کشورهای اروپایی باقی مانده، پوچتینو و لوی در دیدار اخیرشان درباره شرایط واگذاری اریکسن صحبت کرده و به توافق رسیده‌اند. پوچتینو بعد از این دیدار بود که در گفتگو با خبرنگاران گفت وضعیت فعلی اریکسن نه برای او مناسب است و نه باشگاه تاتنهام.

رئیس باشگاه تاتنهام، دانیل لوی می‌خواهد با فروش اریکسن از جدا شدن او از باشگاه به عنوان بازیکن آزاد جلوگیری کند. قرارداد اریکسن در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و او تا کنون از امضای قراردادی جدید با این تیم سر باز زده است. اما از سوی دیگر پوچتینو معتقد است حضور ستاره دانمارکی به نفع تیمش است.

اریکسن شخصا علاقه دارد به اسپانیا منتقل شود و شایعاتی درباره ابراز علاقه دو تیم مادریدی رئال و اتلتیکو به جذب او وجود داشته هر چند تاتنهام اخیرا گفته بود تا کنون پیشنهاد رسمی‌ای برای ستاره دانمارکی دریافت نکرده است. به جز این دو تیم اسپانیایی از باشگاه‌های در ایتالیا و فرانسه هم به عنوان مقاصد احتمالی اریکسن نام برده شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۴۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان